Øystein.F. Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du har nok tenkt tanken, berre innrømme det. Om du var usannsynleg rik ville du nok gjerne bygge din eigen base midt i eit fjell, og plyndre verda for det som plyndrast kan. Du har tenkt tanken ja? Tenkte meg det. Les artikkelen her Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du skriver om dette spillet på en mer subjektiv og personlig måte enn andre, og samtidig får du med deg det som er verdt å vite. Små tankespinn underveis er også meget bra. Jeg ville kanskje omformulert ingressen og ikke brukt "Du har tenkt tanken" to ganger, men det er flisespikkeri. Meget bra! Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 /ot Gjett hvem som har kjøpt opp Bullfrog Lenke til kommentar
rottert Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) * Trekker tilbake uttalelsen min * Endret 12. oktober 2004 av rottert Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Vi ønsker helst at dere utelater kommentarer om målformen til denne omtalen i denne tråden, og et hvilket som helst annet sted på dette forumet for den saks skyld. Vi i Gamer.no aldri kommer aldri til å kutte ut nynorsk, så lenge det er morsmålet til en av skribentene våre. Takk. Lenke til kommentar
SuPAman Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg klarer ikke å utlate en kommentar om målformen! Jeg ønsker å si at jeg syns det var meget fint! jeg har normalt sett, ikke noe behov for å lese nynorsk, men når det er så godt skrevet som stykket om Evilgenius - DETTE VAR BRA! jeg fikk følelsen av å lese noe salig herbjørg Sørebø kunne ha skrevet. Han var tøtvittig og meget skarp. Igjen - godt skrevet og fortsett med det. Ikke skriv bokmål, når du uttrykker deg så bra på nynorsk. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg synes dette var en super omtale! Jeg bryr meg null og niks om at den er skrevet på nynorsk, da den er morsom og interessant uansett Flott omtale! Endret 12. oktober 2004 av Pug Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Merka ikke at det var skrevet på nynorsk før halvveis ut i stykket, da jeg kom til et ord jeg ikke forsto... Håpte virkelig Evil genious skulle bli bedre Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Etter å ha lest omtalen på dette spillet synes jeg det ligner ganske så mye på dungeon master-spillene. Men jeg likte jo de.. så kanskje denne er verdt bryet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg