wil Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg har hatt min Fujistsu Siemens PC i over et år nå å jeg må si at den har vært et herk en gang i mellom. å jeg har funnet ut at det er skjermdriveren som ikke er med på notene. for at ting skal funke så må jeg bytte til de nyeste driverne fra Nvidia. det er det kortet jeg har. men jeg skjønner ikke helt hvorfor driverne som Fujistsu Siemens selv leverer er så ustabil. noen som har en forklaring? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Primært pga at driverene FSC har er en utvikling av tidligere drivere, og de var somregel plaget av ustabilitet (mye pga at FSC ikke har egne driver utvilkings team for skjermkort) annbefaller at du henter ned orginal drivere fra nVidia.com Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 har da gjort det. dette passer jeg på når jeg reinstallerer systemet. de gangene jeg gjør det er ikke noe ofte da jeg bare har Image liggende som jeg gjenopretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå