hirtshals Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hej Jeg skal ud og købe en 19'' fladskærm - og jeg er en newbie indenfor området Den skal bruges til følgende 70 % Web Programmering / Photoshop Billedbehandling 20 % Video redigering 9 % DVD afspilning 1 % Spil Jeg har 4 computere - der skal bruge denne skærm via en Switchbox. Grafik kortene på mine PC's har dvi udgang - hvordan får jeg det til at virke via en switchbox ?? Hvilken 19'' vil i anbefale til dækning af ovenstående behov ?? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=115751&cks=PRL denne burde vel være god nok, med mindre du er veldig kresen. Lenke til kommentar
Jonas_l Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nu spurgte han efter en fladskærm Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 åja, jeg skjønner ikke dansk så bra... Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dumt å svare på spørsmålet... Kan jeg få en ca makspris å forholde meg til? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg kan anbefale denne! Lenke til kommentar
hirtshals Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Maxpris: 6500,- NOK/DKK Endret 13. oktober 2004 av hirtshals Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg vil heller anbefale L768, som er rett i overkant av budsjettet. Denne er bedre på bilde, og ingen av de er supre til spill. Hvis du ikke føler deg superkresen på bilde, og kan sitte og kalibrre litt så er også BenQ FP937s et alternativ. Denne er dog TN-basert og derfor litt svakere i bilde enn Eizoene. Jeg vil si at det er en bedre all-over skjerm, men om den er god nok i bilde for deg må du nesten se etter selv. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Personlig vil jeg anbefale denne på psdata. Veldig god skjerm, har den selv og merker ingen ghosting i spill, godt bilde i windows og veldig god til film. Anbefales på det varmeste av meg. Annen bonus, under 5k for denne skjermen. Er ikke gale pris. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Personlig vil jeg anbefale denne på psdata. Veldig god skjerm, har den selv og merker ingen ghosting i spill, godt bilde i windows og veldig god til film. Anbefales på det varmeste av meg. Annen bonus, under 5k for denne skjermen. Er ikke gale pris. Spørsmålet er om den duger til design. Da dette er hovedbruksområdet til trådstarer så burde dette være det mav vektlegger mest med en anbefaling. Jeg ser ikke ett sted i posten din at du nevner grafiske egenskaper... Tror denne faller i samme kategori som BenQ-en, da den ser ut til å være basert på en TN-panel den også. Ergo er den nok mindre egnet til grafikk enn andre VA-baserte skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå