restrict Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg bestilte VGA SILENCER ATI 4 til mitt Radeon 9800 Pro 128mb. Men fekk store problemer når jeg skulle montere det. Passer ikke disse to sammen ? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg bestilte VGA SILENCER ATI 4 til mitt Radeon 9800 Pro 128mb. Men fekk store problemer når jeg skulle montere det. Passer ikke disse to sammen ? Det står under at kjøleren er til ATI X800 ser ut som den ikke passer ja. Lenke til kommentar
restrict Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Er vell ikke muligheter for å sende den inn igjen heller nå som jeg har prøvd den. Lenke til kommentar
restrict Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvilken av VGA SILENCER'ene passer til mitt 9800 Pro 128mb da? Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) syntes å huske jeg så en fyr som tok fatt dremmelen, og fikk den rev 4 til å passe på 9800pro MEN, jeg ville annbefalt deg å sendt den tilbake, og heller bestilt en rev 3... har den selv på mitt radeon 9800 pro kort... enkel å montere, og fungerer knallers.. bråker gjør den heller ikke.. (affal ikke i forhold til psu'en min ) -mamazboy- EDIT: for å svare på ditt spm som du stillte mens jeg skreiv denne posten... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL Denne passer på ditt kort, OG den er på tilbud (noe den har vært lenge da..) Endret 12. oktober 2004 av mamazboy Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er vell ikke muligheter for å sende den inn igjen heller nå som jeg har prøvd den. Regner med du bestlte fra microplex... Ring de, å forklar sitvasjonen... har ikke hatt så mye erfaring med retur av varer til microplex da jeg vandligvis bestiller noe jeg SKAL ha, og det somregel har funka MEN, vet at mange nettbutikker er VELDIG glade i å yte god service da det gir de flere kunder... RING de, så forklarer du... kan godt hende du får sendt den tilbake... -mamazboy- Lenke til kommentar
restrict Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Ok, takker for alle svar. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ok, takker for alle svar. Bare hyggelig.. derfor vi er hær, er det ikke? (for å hjelpe hverandre) -mamazboy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå