torsvb Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) På specs på twinmos sine sider står det: (Read: min. 11MB/sec, Write: min. 7.5MB/sec, 70X) Litt lite? Hvor mye er vanlig på fks S-ATA disker? Edit:link Endret 16. oktober 2004 av torsvb Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) har di noen priser og hvor jeg kan få kjøpt noe sånt ?? 4 GB-korter koster 4500,- på komplett.. men du kan jo også kjøpe 2 GB som er litt billigere.. Er samme dette opplegget? Endret 16. oktober 2004 av torsvb Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 jorgis Skrevet 16/10/2004 : 01:10 Hvorfor ikke bare en slik: med et slikt kort på: Da har man en lynrask 4GB harddisk som er basert på forholdsvis billig CF-minne, og som ikke mister data når maskinen går. Dette begynner jo å likne noe ja, men problemet/flaskehalsen her blir vel det ide grensesnittet....? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det der må være seriøst genialt, tenk hvor kjapt windows og programmer vil gå på den der. *Ønske seg* bequiet går vel på no slikt. Sjekk workloggen Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Når ble CF lynraskt? Lydløst er det, men ikke noe spesielt raskt, vil tro våre eksiterende harddisker er en del raskere. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Når ble CF lynraskt? Lydløst er det, men ikke noe spesielt raskt, vil tro våre eksiterende harddisker er en del raskere. Enig der, cf minne er langt fra raskere enn hardisker. Se på den linken lenger oppe på siden så ser dere at det minnet bare klarer 12MB/s. En hardisk klare iallefall bortimot 40MB/s. Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 En WD Raptor disk har leseytelse på ca 60mb/s, dette minnekortet har på 11 stod det på twinmos sine sider.. MAO, det er bare en ekstrem nedgradering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå