Gå til innhold

Club3D 6800NU 128 MB 256 bit Bios?


Qaracuck

Anbefalte innlegg

Hei har akkurat bestilt meg det kortet fra MPX til 2500,- Noen av dere som har åpnet de siste pipelinsene??? hvilken bios er best til dette kortet?? osv. alt som kan hjelpe meg i å få max ut av dette kortet!! Vet det bør klokke bra, men har ikke funnet noen mods akkurat til det kortet! Håper dere kan hjelpe!!

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har club3d 6800NU selv @ 16x1,6vp :) bruk rivatuner å prøve unmaske pipes! funket fint her. kjører 410/920 og får rundt 12000 i 3dmark03:) har skiftet til artic silver 5 under kjøler'n!

 

EDIT: har ikke skiftet bios da folk sier det er ingen ting å hente der

Endret av X-Shock
Lenke til kommentar
har club3d 6800NU selv @ 16x1,6vp :) bruk rivatuner å prøve unmaske pipes! funket fint her. kjører 410/920 og får rundt 12000 i 3dmark03:) har skiftet til artic silver 5 under kjøler'n!

 

EDIT: har ikke skiftet bios da folk sier det er ingen ting å hente der

Hei

 

Jeg har samme kort som deg. Har også lyst å åpne de ekstra pipelines. Har lastet ned rivatuner, men får ikke til å åpne de. Kan du gi meg en kort bruksanvisning ? :blush:

Lenke til kommentar

Hmm..hadde vært fint med en slik "bruksanvisning". Er jo mange som har fått det til her på forumet....

Skal Bestille Club3d 6800NU tror jeg og det hadde vært nice å få det modda til 16pipelines! :)

Når det gjelder suksessraten, noen som veit om det er noe forskjell på MSI/ASUS/Club3D bår det gjelder dette ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...