torekalberg Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Skal bygge en pc av intel type og lurer litt på hva som er bra av hovedkort? Har tidligere bare vært borti Amd systemer men siden denne pcen skal brukes mest til video redigering og ikke til spilling så tror jeg det er best å gå for intel. Og dessuten har jo intel baserte hk også pci-e til en senere annledning. Men hvilke er å anbafale? Tenker på dette oppsettet her.. Dette her har et hk uten pci-e, så tanker om "forbedringer" mottas med takk! Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du nevner ikke pris, men budsjettet til Kevins' PC virker nøkternt - dog, det blir mye fraktutgifter å handle i ymse webshoper så jeg foreslår likegodt ABIT AA8-3rd Eye - Abit satser stort på dette kortet for tiden, så det kommer nok til å følges ekstra bra opp. Socket478-kort med PCIe x16 vet jeg ikke om finnes - hvis du skal ha det "til seinere" så er kombinert AGP/PCIe x16 ukjent for meg - kort med implementert skjermkort kombinert med PCIe finnes vet jeg, men det mangler firewire. Lenke til kommentar
torekalberg Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Takker for svaret. Tror rett og slett bare jeg går for det jeg hadde. Trodde det fantes hk med både pci-e og agp? Virket jo fett med ABIT AA8-3rd Eye men da må en jo også ha ddr2 ram noe som koster... Takk uanz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå