Gå til innhold

Star Ocean 3 PS2, noen som spiller detta?

Deviate

Anbefalte innlegg

Morn,

Lurte på om det var noen andre som spiller Star Ocean 3 på PS2 her, det er ute på import fra USA. Lagd av Square-Enix, da vet man at det er bra ;), bedre enn alle final fantasy spillene som har kommet på ps2 etter min mening. :) Tipper det kommer til Europa, men det blir sikkert ikke før om en stund.

Håper for folk flest sin del at Star Ocean 3 ikke får samme skjebne som Xenogears og Chrono Cross som Square aldri mekka om til PAL (Hvis du trodde at final fantasy 7,8 og 9 var bra, prøv disse :) du kommer til å bli helt lammslått).

Jaja, bare lurer om det er noen. :) Har ingen å diskutere dette spillet med siden det er få som jeg vet om som har det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Star Ocean: Till the End of Time er veldig fett, gjetter på at Star Ocean 3 ikke er noe dårligere.

Chrono Cross er et bra spill helt til du skjønner at det ikke egentlig har noen bra sammenheng med Chrono Trigger, da blir det bare dårlig. *Spoiler* Du finner ut at de gamle heltene er døde for 10 år siden eller noe sånt. Det er lenge siden jeg har spilt det så tallene stemmer ikke nødvendigvis helt 100%.

En positiv ting med dette spillet er en veldig bra replay-value hvis du liker spillet, det er 43 characters, og du må spille det igjennom mange ganger for å få alle.

Xenogears er derimot helt rått! En av de mest sinnsyke historier jeg noengang har vært borti i min tid som gamer! (Det er faktisk noen år:))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...