Deviate Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Morn, Lurte på om det var noen andre som spiller Star Ocean 3 på PS2 her, det er ute på import fra USA. Lagd av Square-Enix, da vet man at det er bra , bedre enn alle final fantasy spillene som har kommet på ps2 etter min mening. Tipper det kommer til Europa, men det blir sikkert ikke før om en stund. Håper for folk flest sin del at Star Ocean 3 ikke får samme skjebne som Xenogears og Chrono Cross som Square aldri mekka om til PAL (Hvis du trodde at final fantasy 7,8 og 9 var bra, prøv disse du kommer til å bli helt lammslått). Jaja, bare lurer om det er noen. Har ingen å diskutere dette spillet med siden det er få som jeg vet om som har det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Så faktisk en annonse om dette spillet i et blad for ikke lenge siden. Og jeg må si jeg ble interessert. Virkelig bra at det kommer andre Square Enix spill enn bare FF til Europa. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Star Ocean: Till the End of Time er veldig fett, gjetter på at Star Ocean 3 ikke er noe dårligere. Chrono Cross er et bra spill helt til du skjønner at det ikke egentlig har noen bra sammenheng med Chrono Trigger, da blir det bare dårlig. *Spoiler* Du finner ut at de gamle heltene er døde for 10 år siden eller noe sånt. Det er lenge siden jeg har spilt det så tallene stemmer ikke nødvendigvis helt 100%. En positiv ting med dette spillet er en veldig bra replay-value hvis du liker spillet, det er 43 characters, og du må spille det igjennom mange ganger for å få alle. Xenogears er derimot helt rått! En av de mest sinnsyke historier jeg noengang har vært borti i min tid som gamer! (Det er faktisk noen år:)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå