stektfisk Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Hehe... Alle lysenen vi driver å putter inn har en tendens til det Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Man finner sjeldent mer elegante kabinetter enn lian li. Finn deg et lian li du liker. De kabinettene oser bare klasse. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er ganske sykt at kabinetter skal ose klasse, data er ikke noe jeg forbinder med elegant ass. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er ganske sykt at kabinetter skal ose klasse, data er ikke noe jeg forbinder med elegant ass. Ser ingenting gale i å ha et kabinett som oser klasse. Klasse er noe som må defineres innen den "grenen" den er. Som i f.eks biler. De har sin egen form for klasse slik som pc'er har en annen form for klasse. Klasseskille er det overalt. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hva synes dere om denne døra? Jeg synes den er litt mer stilfull enn en helt åpen plexidør. (Edit: Den er laget i et 3d-program: Sketch up 4) Endret 13. oktober 2004 av stektfisk Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ser bra ut det, men det er jo et helvetes arbeid å lage det men hvis du orker blir det nok fint. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Takker. Må jo legge ned litt arbeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå