stektfisk Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg ser etter et kabinett i Lian Li stil men uten den sinnsyke prisen Har dere noen forslag?? Helst sort Har laget et kabinett på et 3d program, men sitter på feil data.... Setter opp bildet snart Kom med forslag Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2615 Thermaltake Tsunami i sort design. Meget flott og stilrent kabinett til en pris som ikke virker alt for syk etter min mening. Lenke til kommentar
krimskrams Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Må si meg enig med Thomas. Har dette kabinettet selv, og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvorfor ikke et lian li til 795? Samme gode som pc60 bare uten hk skuff og vifte bryter. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Synes Silverstone kabinettene som Komplett har tatt inn er fine jeg.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Synes Silverstone kabinettene som Komplett har tatt inn er fine jeg.. er ikke silverstone ett skater-merke???????? Sier meg enig med Hba...... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 silverstone og cooler master/thermaltake wave Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Kunne tenke meg noe som var litt mer kubisk Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kunne tenke meg noe som var litt mer kubisk kubisk? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Noe dårligere kabinett enn Thermaltak Tsumani skal man lete lenge etter. Det har veldig bråkete vifter ( de som følger med ). Kabinettet har ikke robuste sidepaneler, og de rister forferdelig i ny og ne. Det virker også litt billig og "plastic" samt frontdelen er altfor tung i forhold til resten av maskinen. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vill heller foreslå et Chieftech eller Raidmax sitt copi av de. Er ganske fornøyd med mit raidmax. Men skal du virkelig ha kabinett som ser ut som et tivoli så må du nokk kjøpe Sunbeam. Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 kubisk?? jaha?? Casetek 1019 Aluminium er et ganske billig og bra kabinett Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Kubisk=firkantet?? Kube?? Kvadrat?? U see (Edit: Lian Li er kubisk ) Endret 12. oktober 2004 av stektfisk Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 YY-Cube på 3dfxcool Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Hehe... Joa Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har Antec Sonata og er veldig fornøyd med det. Anbefales. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Joa, det så bra ut det. Men stål? Er ikke det veldig tungt da? Lenke til kommentar
MinopiLus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Personlig så liker jeg ting som ikke alle andre har, derfor er selvmodifisering et selvfølge for meg, dette er noen jeg kan annbefale deg også. Kjøp et stort billig kabinett, så modifiserer du det selv med selvformede plexi glass, lakkeringer og mye mye mer. La fantasien din styre deg. Jeg har selv et enkelt Aopen kabinett som kostet bare 350,- (maxi tower), som jeg har moddet, er godt fornøyd med det og får mye positiv oppmerksomhet på LAN og slikt Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg er hvertfall stålende fornøyd med mitt Lepont kabinett fra microplex! Det kan jeg anbefale! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Joa, det så bra ut det.Men stål? Er ikke det veldig tungt da? Nei det er ikke spesiellt tungt.Ikke i nærheten av mitt gamle Chieftec dragon. Bra psu er det også i Sonataen (380 watt).Temperaturen på cpu gikk ned ca 5 grader i forhold til mitt gamle Chieftec.Støynivået er også mye lavere,hører bare et svakt sus av maskinen.Jeg har koblet kabinett viftene til "fan only" kontaktene på psu.Da justeres viftehastigheten automatisk.Dette fungerer meget bra.Støydempingen og måten man montere hardiskene på er også helt genial.Lyden av Seagate disken min er knapt hørbar nå. Eneste jeg ikke er fornøyd med er de blå lysene i fronten.Det ser pent ut i i dagslys,men i mørke er de alt for sterk.Lyser opp hele rommet. Endret 13. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå