sanmann Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Under flytting har min bror klart å ødelegge maskinen sin på en eller annen måte. Under oppstart av W2K Pro finner BIOS harddisken, en WD caviar-sak fra november 1999. Men selv om HD kommer opp i BIOS, er det umulig å få tilgang til disken. Har også prøvd å koble den til min maskin, uten å finne den i kontrollpanel/adm. verktøy/datamaskinbeh. Har nå prøvd Partition Magic, Diskprobe, diskpatch og hard disc mechanic, uten å finne disken. Den er der jo, men ifølge sistnevnte program, kan det ikke skrives til disken. Kan brodern ha transportert/gjort noe galt under flyttingen. Er det IBAS neste? *Sanmann* Som kjører SATA-RAID og backups Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har du prøvd Getdataback? Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Nei. www.getdataback.com ? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ja. Partisjonstabellen til den ene lagringsdisken gikk fløyten da jeg hadde windows-formatert lagringsdisken. Brukte Getdataback, og løste problemet. Nå har jeg omformatert lagringsdiskene mine til linux-filsystem. Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Skal gi programmet en sjanse. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Funker denne? Har selv brukt den på WD disker, med hell. Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 GetDataBack og WinDL funket heller ikke. Kom til 97 prosents sjekk i GetDataBack og så klikket HD'n helt. Sto bare og klikket om en klokke med for dårlig batteri, der viseren prøver å komme et hakk videre. Anyone? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 tror nok disken er død. Ibas kan nok ikke hjelpe deg, såfremt du ikke er sabla rik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå