Vaffelkake Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har nå kjøpt meg et Neo2SFISR-kort og har installert vannkjølinga og det hele. Problemet nå er at jeg ikke får starta PCn uten noen NB-vifte i. Det er ikke aktuelt å bruke NB-port til annen vifte. Hvordan bli kvitt auto-shutdown uten NB-vifte tilkoblet? Kjipt å ha en liten NB-vifte ligge slengenes inne i kabinettet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har ikkje tenkt på å ha ein lita vifte der midlertidig mens du går inn i biso å får slått av fanspeedcheck. Så kan du fjerne den og sette dekslet på igjen. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Som sagt, vifta ligger slengt inni der nå. Finner ikke noe sted i bios der jeg kan skru den av.. Hvor finner jeg fanspeedcheck da ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Som sagt, vifta ligger slengt inni der nå. Finner ikke noe sted i bios der jeg kan skru den av.. Hvor finner jeg fanspeedcheck da ? Du finner det i BIOS. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Manualen til hket viser nok kva akkurat den posten heiter i biosen som ditt hk har.(fanspeedcheck brukte eg berre som beskrivelse på kva funkjson du må leite etter i bios) Om du ikkje har den ligger ganske mange av MSI sine manualer ute på nettsidene deira. Og forskjellen mellom dei gamle korta og nye er ikkje store forkjellen på biosmessig. mvh JanEirik Endret 12. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Jaja. Jeg fant løsningen, og det var ikke i bios eller manual. Det er ingenting i bios som skrur av NB-fancheck. Men etter første gang man har bootet skikkelig opp, er det bare å ta den ut Latterlig enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå