Glen_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har en nokia 3650 med standard MMC kort, altså 16Mb. Dette har jeg i løpet av det året jeg har hatt telefonen, fylt med i overkant av tre tusen meldinger... Telefonen later ikke til å ha så veldig masse sansen for dette, og svarer med å bli treig og vrang og tverr. Dumme telefonen. Så det jeg lurer på er: er det mulig, og i så fall hvordan, å kopiere meldingene mine til enten et annet kort eller til en pc - altså ca på samme måte som man kopierer bilder og andre filer... Det er blåtann på telefonen, for den som lurer på det. Og nei, hverken å kjøpe ny telefon eller å slette meldingene er alternativer Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er ikke det bare å kjøre på da... En mmc leser eller noe... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 mulig, mulig... men når jeg har prøvd sånt så har ikke meldingene kommet opp.... Er jo mulig jeg har gjort ettellerannet feil, da såklart. Lenke til kommentar
andm Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kan du ikke bruke Oxygen Phone Manager? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 praktisk... men får jeg kopiert meldinger med det da? etter det jeg kan se, er det nå bare kontakter og diverse annen data? Lenke til kommentar
andm Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Neida. Den kan fint overføre bl.a. tekstmeldinger, i hvert fall i følge beskrivelsen på hjemmesiden. Jeg har prøvd programmet før til Nokia 3510i, og jeg var kjempefornøyd med meldingsfunksjonene. Jeg tror ikke programmet er gratis, men du må gjerne prøve en demoversjon... Link til programmet. Endret 12. oktober 2004 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) ja, jeg leste litt rundt på sida jeg og... har sikkert bare oversett det. Er på ferie nå, da, og har ikke tilgang på blåtann her. Skal teste det når jeg kommer hjem. takk for tipset! edit: tror jeg kan ta meg råd til det. *host*gnutella*hark* Endret 12. oktober 2004 av Glen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå