Staalkontroll Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 - Hjeste boka kjem snart!!! HAHA :!: ordeling + skrivefeil = :!: Hva har det med denne tråden og gjøre? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Alt som står på hwclanen siden er jo kjempeseriøst! Du MÅ jo tro på alt som står der. Derfor er eXploid 12år og har WH. Men, han har jo det.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 eXploid cheater ikke, den diskusjonen ble tatt for lenge siden. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Vis jeg cheatet, og var 12 år, ville jeg da lagt det ut på en freewebs side med fult av skrivefeil? Ontopic: give hostage_enitity (elns ) i console. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) hw clanen er ein klan som speler cs med medlemmar fra heile norges lange og korte land. me har medlemar i aderen frå 12-20 år, og me satsar på og nå norges toppen så fort som muleg :!: vi har ikkje spelt nokre clankamper enno, men for å utfordre oss senar du ein mail til [email protected]å kan med avtale tidspunkt og slikt. . dette funkar ikke, men det er tøft å ha sånn hotmail osv Endret 25. oktober 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Fikk spillet idag, og har leika meg litt i office Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hoho, seriøst fett å sprenge alt i biter med granater på office Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 JAMMEN HUE DA! Og når jeg sier Source mener jeg Day of Defeat: Source LOL. alle vet jo at når du sier source så mener vi CS: source. BRA BILDE Når jeg sier "source", mener jeg kildekode. Når jeg sier CSS mener jeg "cascading style sheets". Når jeg sier CS:S mener jeg Counter-Strike:Source. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Når jeg sier "source", mener jeg kildekode. Når jeg sier CSS mener jeg "cascading style sheets". Når jeg sier CS:S mener jeg Counter-Strike:Source. Endelig en som har skjønt det. Endret 2. november 2004 av eXploid Lenke til kommentar
mESA Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Litt off topic, menne clan-hw membersene, spiller dere virkelig på Flora It-cafe? Eller var det tull? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Klart vi spiller der, pga vennene vi har der. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hw clanen er ein klan som speler cs med medlemmar fra heile norges lange og korte land. me har medlemar i aderen frå 12-20 år, og me satsar på og nå norges toppen så fort som muleg :!: vi har ikkje spelt nokre clankamper enno, men for å utfordre oss senar du ein mail til [email protected]å kan med avtale tidspunkt og slikt. . dette funkar ikke, men det er tøft å ha sånn hotmail osv Vil ikke bli for mye off topic men.. :!: :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Lurt på ka som er inni tønnen på Aztec? Slik strekker vi ut i Afghan!! Ny Source T model-->The siamesic twin terror! Endret 4. november 2004 av Mala Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Lurt på ka som er inni tønnen på Aztec? Slik strekker vi ut i Afghan!! Ny Source T model-->The siamesic twin terror! Serr? Har ikke CSS, men er går det der ann eller er det "photoshoppa"? EDIT: Var bare en link da jeg svarte, mente det aztec bildet Endret 4. november 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Lurt på ka som er inni tønnen på Aztec? Slik strekker vi ut i Afghan!! Ny Source T model-->The siamesic twin terror! Serr? Har ikke CSS, men er går det der ann eller er det "photoshoppa"? EDIT: Var bare en link da jeg svarte, mente det aztec bildet det er fra CS:S ja, tror det var en driver klikk i starten av "Final" releasen. Ganske vittig really :!: Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 ser mest ut som artifacts Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 De skal få sjå eit bilde av når eg prøver å lagre ein demo...det er sjakkbrett i rosa og lilla det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå