brillan Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har hørt mye negativt om overklokking av dell, så jeg tenkte jeg skulle teste det i praksis. Tok pc med ut. (musa ble på mystisk vis borte, så etter den over halve mappet) Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 De svært skuffende klokkeresultatene gikk ut over pcn Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Dell er ikke lagd for å klokkes .. Dessuten ikke vær så slemme mot dell maskinene da.. Har trossalt dell jeg oxo.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har hørt mye negativt om overklokking av dell, så jeg tenkte jeg skulle teste det i praksis. Tok pc med ut. (musa ble på mystisk vis borte, så etter den over halve mappet) Hvordan klarte du å få PC'n dit, uten å skyte den? Noen knapp for å dytte eller løfte opp ting? Jeg så på en film for cs_italy en gang, der var det en fyr som dyttet et bor bortover, og dermed blokkerte ei dør... Når jeg prøver å gå inntil dem, blir jeg bare "sparket" tilbake! Som sagt tiligere, finnes det en knapp som kan brukes for slikt? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er serverinnstillinger som bestemmer om at du kan dytte ting, eller om dem dytter deg Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Etter flere forsøk fikk jeg det endelig til! hehe! Endret 17. oktober 2004 av ÖzzY Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Etter flere forsøk fikk jeg det endelig til! hehe! Alle tiders :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er serverinnstillinger som bestemmer om at du kan dytte ting, eller om dem dytter deg Møkk Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Etter flere forsøk fikk jeg det endelig til! hehe! Er jeg blitt senil? Hvilket map er det dær? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Etter flere forsøk fikk jeg det endelig til! hehe! Er jeg blitt senil? Hvilket map er det dær? Et som han har lastet ned. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Etter flere forsøk fikk jeg det endelig til! hehe! Er jeg blitt senil? Hvilket map er det dær? Det "ice" et eller annet tror jeg. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) "When I go down - I go down with style" Endret 18. oktober 2004 av superdigg Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Etter flere forsøk fikk jeg det endelig til! hehe! Er jeg blitt senil? Hvilket map er det dær? Det "ice" et eller annet tror jeg. Det er De_skywalk_Joey. Et map jeg spilte på css betaen Eller så var det De_skywalk2. Man kunne skyte takstøttene sånn at taket datt ned å skvisja folk:D:D Masse lan moro! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg er en kompis av newt32 å vil bare si at d var jeg som tok bildet... men det er jo egentlig så viktig. bra bilde Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Ikke alle som klarer å henge fast i haka Endret 23. oktober 2004 av LoS Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Så liten glocken er! Kan du si oppløsning? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Laster du det ned ulovlig så får du jo ikke spilt online, da er moroa borte alikevel. CS:S er verdt penga, bare kjøp Bronze pakka hvis det er alt du er interessert i. Det får du til jo! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Ei litta sammling med glock's: Endret 23. oktober 2004 av ZlummGlumm Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 VEldig mange morsomme bilder her...faanken at jeg ikke har det da, må vel kjøpe det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå