superdigg Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 He he he! En del geniale bilder her. Keep 'm coming! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Klynge-hostage-redding! Alle kastet seg etter hostagen men ingen rakk HELT frem hehe Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Haha!Forresten, pcene på cs_office er klin like Dell pcer. Og de har Radeon kort, bruker ikke Dell Nvidia? Nei, de bruker kun det beste.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Haha!Forresten, pcene på cs_office er klin like Dell pcer. Og de har Radeon kort, bruker ikke Dell Nvidia? Nei, de bruker kun det beste.. um, nei, da hadde de brukt AMD64 CPU'er.. men jo dell bruker både nVidia og ATi kort i maskinene sine, alt etter hva du velger når du kjøper da og til de "idiotene" som nektet å forstå at man mener CS:S når man sier "source"...dett ER ett CS forum...you digg? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 En fin stiling og dø i Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 "beefy" bruker også audigy 2 kort, ser såpass ut Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Haha!Forresten, pcene på cs_office er klin like Dell pcer. Og de har Radeon kort, bruker ikke Dell Nvidia? Nei, de bruker kun det beste.. um, nei, da hadde de brukt AMD64 CPU'er.. men jo dell bruker både nVidia og ATi kort i maskinene sine, alt etter hva du velger når du kjøper da og til de "idiotene" som nektet å forstå at man mener CS:S når man sier "source"...dett ER ett CS forum...you digg? Ja det er sant at de bruker både nvidia og Atey.. men amd64 er oppskrytt. amd er i det hele tatt oppskrytt.. intel er like bra for samme pris.. Lenke til kommentar
bte Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du har misforstått ATI er like bra for lavere pris.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du har misforstått ATI er like bra for lavere pris.. ATI? AMD vel? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Haha!Forresten, pcene på cs_office er klin like Dell pcer. Og de har Radeon kort, bruker ikke Dell Nvidia? Nei, de bruker kun det beste.. Det beste? Hvordan i huleste kan du mene det, når vi snakker om en DELL PC?! :!: BTW: Til dere "outsidere" som ikke vet helt hva vi snakker om... Endret 12. oktober 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Faen da! Går det ikke an å ha flere bilder i samme innlegg?! Jaja, flere innlegg på meg! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ser ut som Asus hovedkort. Ser ut som maskinene i de_office benytter seg av en Glacias CPU vifte, samt Radeon 9800 Pro skjermkort. Litt morro at man kan skyte ut aboslutt alle delene. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 lekte meg litt med dell pc'ene nå nettopp Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 lekte meg litt med dell pc'ene nå nettopp Slutt å rote da! :!: BTW: I-Is Anyone there? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 [iC' date=12/10/2004 : 19:32] lekte meg litt med dell pc'ene nå nettopp Slutt å rote da! :!: BTW: I-Is Anyone there? hehe,nice bilde. skal prøve og ikke rote så mye, men dell pc'ene er jo til får og rotes med de kjører xp inne på kontorene ivertfall. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dell skjerm også, men Logitech tastatur og mus Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Etter å ha sett disse bildene får jeg mer og mer lyst til å kjøpe med HL2 Vil ikke kjøpe igjennom steam, vil ha CD, sikkert spurt når det kommer i butikkene her 100ganger, så jeg tar et søk. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Morsomt og crushe diverse frukter også! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 skulle gått an å ete dem for og få mer hp :!: faen at jeg er blakk vil spille CS:S nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå