Zippio Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Yo man, eg siter bare her og henger. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Yoga er altid en bra måte å starte dagen på. Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) *Sletta* Endret 3. april 2005 av Snaper Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er det bare meg som synes at disse bildene ikke er "moro" lenger? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er nok ikke det gitt! Men smak og behag! Bildet er egentlig ikke så morsomt men det ser ikke så særlig deilig ut så jeg måtte legge det til. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Rune_F, gratulerer. Et av de bedre bildene nå for tiden. Begynner liksom å bli _LITT_ lei av "morsom-død-stilling"-bilder nå... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 JA er vel egntlig ikkje mer å hente lenger i dette spillet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 JA er vel egntlig ikkje mer å hente lenger i dette spillet Ikke fra "Morsomme-død-stillinger" i allefall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 [iC' date=03/04/2005 : 18:06] JA er vel egntlig ikkje mer å hente lenger i dette spillet Ikke fra "Morsomme-død-stillinger" i allefall. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 "ÅÅÅÅ, magen min!" Hehe... CT i bakgrunnen: "Ja, den flashbang var i gamleste laget." Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Herregud! Spar meg for "pr0n skrivemesternivået" da. Skjønner du ikke at de spiste en rusten flashbang?! Gamleste maten\eldste maten. Jeg sier gamleste, også til vanlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Herregud! Spar meg for "pr0n skrivemesternivået" da. Skjønner du ikke at de spiste en rusten flashbang?! Gamleste maten\eldste maten. Jeg sier gamleste, også til vanlig. joda tok poenget dit uten noen form for hard hjerneaktivitet, ville bare terge pirke og ...det funka Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg setter pris på innlegg som gir konstruktiv kritikk på denne måten. På den måten lærer jeg mer om vårt språk, og kan utvikle meg språklig. Det ser ikke bra ut for Norge når store deler av det som blir skrevet i den norske presse inneholder språklige feil. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Nå skal vi få inn noen morsomme bilder her ja! Begynner med dette: Skulle adde til litt blod for å få det litt creepy, men hadde ikke tid. ( ) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Fra når jeg, fattern og bruttern spilte sammen (mot 14 boter). "I pwn ur 4SS" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Genial MeTa][iC, spezz den første!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå