Gå til innhold

CS Source "moro"-bilder

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd Max Payne, men det kan godt være at flammene så minst like bra ut der.

Siden du nevner gamle CS maps lurer jeg på om du/dere kanskje husker mapet som jeg har lagt ved bilde av. Har bare spilt CS:S i to uker, men spilte litt av "den gamle CS" for noen år siden. Kom nettopp over et map som jeg syntes å erindre fra før. Kan det stemme at cs_assault_zt eller noe lignende var et map fra gamelt av?

post-176-1110929156_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
cs_assault_zt eller noe lignende var et map fra gamelt av?

Jupp det gamle mappet het bare CS_assault! konge brett som jeg savner noe sinnsykt! har ikke sett at det blir spilt noen steder på de norske CS:S serverne...:(

Det og De_Dust var de to første mappene jeg spilte til vanlig CS! :love:

Lenke til kommentar
Jupp det gamle mappet het bare CS_assault! konge brett som jeg savner noe sinnsykt! har ikke sett at det blir spilt noen steder på de norske CS:S serverne...
Det var det jeg trodde. Artig å igjen kunne krype igjennom luftekanaler. Mapet heter nå cs_assault_zt og finnes på flere av servere jeg har vært på de to ukene jeg har spilt CS:S.

Legger ved et bilde til for nostalgikere.

post-176-1110930174_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ærlig talt, jeg synes ikke de flammeanimasjonene var spesielt bra...(Dårlig bilde?)

Kanskje jeg bare ble perpleks av å se levende flammer i CS :D , men der og da så det bra ut.

Legger ved et bilde fra cs_bedbugs. Ser ikke spesielt imponerende ut, men hele kartet er på dette rommet. Stolen på bildet er ca 100 meter høy. Synn jeg ikke fikk med noen spillere som målestokk. Regner med at en del av dere har prøvd brettet og vet hvem jeg snakker om.

Hehehe... huska første gangen eg joina ein sånn fun map server...

- JA, det var høgt ned! valsa jo meg rett utfor!

Lenke til kommentar
cs_assault_zt eller noe lignende var et map fra gamelt av?

Jupp det gamle mappet het bare CS_assault! konge brett som jeg savner noe sinnsykt! har ikke sett at det blir spilt noen steder på de norske CS:S serverne...:(

Det og De_Dust var de to første mappene jeg spilte til vanlig CS! :love:

Battlefield sine CS:S servre har den ;)

http://www.battlefield.no/

I submenyen til venste står ip-adresser. Aasult only: IP: 213.167.111.42

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...