Dr.Ittsekk Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har ikke prøvd Max Payne, men det kan godt være at flammene så minst like bra ut der. Siden du nevner gamle CS maps lurer jeg på om du/dere kanskje husker mapet som jeg har lagt ved bilde av. Har bare spilt CS:S i to uker, men spilte litt av "den gamle CS" for noen år siden. Kom nettopp over et map som jeg syntes å erindre fra før. Kan det stemme at cs_assault_zt eller noe lignende var et map fra gamelt av? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 cs_assault_zt eller noe lignende var et map fra gamelt av? Jupp det gamle mappet het bare CS_assault! konge brett som jeg savner noe sinnsykt! har ikke sett at det blir spilt noen steder på de norske CS:S serverne... Det og De_Dust var de to første mappene jeg spilte til vanlig CS! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jupp det gamle mappet het bare CS_assault! konge brett som jeg savner noe sinnsykt! har ikke sett at det blir spilt noen steder på de norske CS:S serverne... Det var det jeg trodde. Artig å igjen kunne krype igjennom luftekanaler. Mapet heter nå cs_assault_zt og finnes på flere av servere jeg har vært på de to ukene jeg har spilt CS:S. Legger ved et bilde til for nostalgikere. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 for legge til et bidrag, av en eller annen grunn så datt han ikke på bakken når han ble skutt :S Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Er det lov å spenne bein på hverandre i CS? Edit: Øk uploaden! Må jo ekstrakomprimere hvert eneste bilde! Endret 16. mars 2005 av Potetfar Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er det lov å henge i en fot fra brua på aztec da? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg som ble knekt etter en campe runde på spawn.. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Et bilde av et "campingbilde" fra de_clubdome. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hmm Kva er det du ligger der for da? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Bare ligger og strekker på meg vel? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ærlig talt, jeg synes ikke de flammeanimasjonene var spesielt bra...(Dårlig bilde?) Kanskje jeg bare ble perpleks av å se levende flammer i CS , men der og da så det bra ut. Legger ved et bilde fra cs_bedbugs. Ser ikke spesielt imponerende ut, men hele kartet er på dette rommet. Stolen på bildet er ca 100 meter høy. Synn jeg ikke fikk med noen spillere som målestokk. Regner med at en del av dere har prøvd brettet og vet hvem jeg snakker om. Hehehe... huska første gangen eg joina ein sånn fun map server... - JA, det var høgt ned! valsa jo meg rett utfor! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) cs_assault_zt eller noe lignende var et map fra gamelt av? Jupp det gamle mappet het bare CS_assault! konge brett som jeg savner noe sinnsykt! har ikke sett at det blir spilt noen steder på de norske CS:S serverne... Det og De_Dust var de to første mappene jeg spilte til vanlig CS! Battlefield sine CS:S servre har den http://www.battlefield.no/ I submenyen til venste står ip-adresser. Aasult only: IP: 213.167.111.42 Endret 30. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hehe mykje artige screens her. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Morsomt bilde fra berserk 2. Han hang fint der. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) My precious balls... Endret 2. april 2005 av Zippio Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kommer traskende i godt tro for å hente gisslene WHAT THE HELL, noen muffens er på gang Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bøy deg i støvet for meg CT gutt.. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 ARG ARMEN MIN, HVA HAR DERE GJORT MED ARMEN MIN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå