Gå til innhold

CS Source "moro"-bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden du likte det slenger jeg med et til.

De er i 3D og ser ut som hologrammer. Skal forestille spøkelser, og noen av dem beveger seg. . . . :dribble:

Nåja, de ser ikke akkurat helt 3-dimensjonelle ut når jeg ser dem på bildet. :hmm:

Anyway, har du en link til hvor jeg kan laste ned det brettet? Regner med at det ikke er offisielt.

Lenke til kommentar

Kom over brettet ved en tilfeldighet på en franskserver. Om det er offisielt eller ikke aner jeg ikke.

Brettet har også de beste flammeanimasjonene jeg har sett i et dataspill:

Edit: Det får være opptil deg om du tror meg på at de er i 3D eller ikke :)

post-176-1110909248_thumb.jpg

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Ærlig talt, jeg synes ikke de flammeanimasjonene var spesielt bra...(Dårlig bilde?)

Kanskje jeg bare ble perpleks av å se levende flammer i CS :D , men der og da så det bra ut.

Legger ved et bilde fra cs_bedbugs. Ser ikke spesielt imponerende ut, men hele kartet er på dette rommet. Stolen på bildet er ca 100 meter høy. Synn jeg ikke fikk med noen spillere som målestokk. Regner med at en del av dere har prøvd brettet og vet hvem jeg snakker om.

post-176-1110914237_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Når jeg først holder på viser jeg et bilde fra Western mapet kalt de_westwood_s. Velkommen til sheriff og kruttrøyk stemning. (Våpnene er beklageligvis de samme gamle). Har mange flere bilder fra uvanlige brett jeg har vært på de siste to ukene hvis dere er interessert.

Edit: Sigga, dette er kanskje noe for deg? ?

post-176-1110924562_thumb.jpg

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

OT: De beste flammene jeg noen gang har sett, er de som var i Max Payne (det finnes jo bedre flammer nå, men den var superb for sin tid).

BTW: Skjønner hva du mener når du prater om cs_bedbugs-brettet. Det finnes mange maps til gamle cs som var slik (cs_mice, de_rats, etc).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...