Mala Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 De skal få sjå eit bilde av når eg prøver å lagre ein demo...det er sjakkbrett i rosa og lilla det. Hadde den eg også eheh Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Stablet litt geværer og stæsj på hverandre Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Denne karen danser limbo Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Stablet litt geværer og stæsj på hverandre Hvilket map er det? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 phys_test_b5 (elns) er det desidert tøffeste mappet jeg har spilt de_rats er også tøff da. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 phys_test_b5 (elns) er det desidert tøffeste mappet jeg har spilt de_rats er også tøff da. Aha...hvordan installerer man slike map... Har prøvd ørten ganger, men får det ikke til... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Mappene (.bsp fila) skal til: x:/steam/steamapps/din_konto/counter-strike source/cstrike/maps Men ofte har mappet nye lyder og teksturer, og så da kan det hende at det ligger en mappe i .rar fila. Feks en mappe som heter "cstrike" Da tar du bare å legger den mappen i : x:/steam/steamapps/din_konto/counter-strike source Så legger alle filene seg automatisk dit de skal. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 takker... men fikk litt problemer med grafikken Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Oida Prøve å restart cs/steam. Vis det fortsatt ikke funker er det noen teksturfiler som ikke er kommet på rett plass Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Tja...fks poolday manglet vegger...gjore ikke meg noe Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Stablet litt geværer og stæsj på hverandre Hvilket map er det? Det heter fy_dustdm og kan lastes ned HERFRA Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 takker...men fikk litt problemer med grafikken Hadde det problemet jeg oxo en gang. La det inn på nytt og da funket det. Tror jeg la inn en fil i feil mappe. Dobbeltsjekk Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) phys_test_b5 (elns) er det desidert tøffeste mappet jeg har spilt de_rats er også tøff da. Takker for linken i an anned tråd eXploid. Fant masse annet gøy pga den. Edit: beklager at det ble 3 svar etterhverandre. Det ble bare lettest på denne måten. Endret 8. november 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 si ifra om noen av dere setter opp funmaps server fra: http://www.hl2world.com/bbs/dload.php?acti...ile&file_id=230 likte mange av banene Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ' date='12/10/2004 : 02:45'] åssen taru screenshot ? du tar screenshot på em av f1-12 knappene Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 phys_test_b5 (elns) er det desidert tøffeste mappet jeg har spilt de_rats er også tøff da. Takker for linken i an anned tråd eXploid. Fant masse annet gøy pga den. Edit: beklager at det ble 3 svar etterhverandre. Det ble bare lettest på denne måten. Ingen årsak. Fant du det hemmeligerommet oppe i laberinten? Litt vanskelig å finne veien, men når du kommer dit kan du styre en slaks robot via en tv skjerm. Den har sagblader frampå som du kan sage fienden med. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nei den har jeg ikke funnet. Har vært der oppe et par ganger men den ene gangen ble jeg drept av en felle og en annen gang ble jeg bare drept. Skal lete etter den. Hørtes festlig ut Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) borte Endret 8. november 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå