zand Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Telekiosken på Byporten har S700 til 7499 hvis noen lurte... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Vedkommende som kjøper s700i til over 7000 kroner er ikke helt god i hodet. Edit: IMO seff. Endret 13. oktober 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er jeg enig i.. Jeg betalte i alle fall ikke så mye, hehe Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ownersbuy tilbyr denne inne til kr. 4718,- hvis du binder deg til Ownersbuy Business som er et av landets defintivt billigste abb. om du ringer og ellers er aktiv med telefon. Klikk linken her: http://www.ownersbuy.no/[email protected] PS! Dette er ikke noe farlig pyramidespill á la World Games, Smart SMS eller noe sånt! Dette er rett og slett et privateigd aksjeselskap der mange privat brukere går sammen og får samme kvantumsrabatter som store firmaer får. Lenke til kommentar
simson Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ownersbuy tilbyr denne inne til kr. 4718,- hvis du binder deg til Ownersbuy Business som er et av landets defintivt billigste abb. om du ringer og ellers er aktiv med telefon. Klikk linken her: http://www.ownersbuy.no/[email protected] PS! Dette er ikke noe farlig pyramidespill á la World Games, Smart SMS eller noe sånt! Dette er rett og slett et privateigd aksjeselskap der mange privat brukere går sammen og får samme kvantumsrabatter som store firmaer får. Same shit new wrapping, spør du meg. Og du bør ikke legge ut en link med din referanse som parameter uten å informere om at du får fordeler av dette... Lenke til kommentar
robot Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg kommer til å bruke min gode t630 en stund til, for s700 er litt for dyr for meg nå . Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 idag så jeg den på spaceworld på ccvest i oslo men det sto ikke noen pris eller noen sånt Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Da stikker jeg nok innom i morgen for en kikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå