Gå til innhold

S700i har landet

zand

Anbefalte innlegg

For de som lurte kan jeg meddele at S700i har landet. Den ankom Telefast og Dangaard i går (mandag) og vil vel kjøres ut til butikkene i dag (tirsdag).

Håper ikke dette har vært nevnt før. Da er det i så fall bare å se bort i fra denne posten ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jadda,

idag er den på plass hos www.mamoz.no , ihvertfall!

Men den er jo altfor altfor dyr, da... Studielånet for oktober holder ikke, liksom...

Så for min del blir det nok heller til at jeg tar til takke med t610'en litt til, og så hopper jeg fort over på samsung d-500 når den kommer....

noen umiddelbare reaksjoner?? :p

:w00t:

Lenke til kommentar

:D:D:D

Fikk nettopp bekreftet hos butikken "oppi gata" at telefonen min var på vei...!! Sendt fra distributøren hele 2 dager før forventa...

:D:D:D

....da er det bare å smøre seg med noen timers tålmodighet, og være gla for at enkelte arbeidsgiver SKJØNNER at man trenger en S700i for å fungere i arbeidet... :p

Lenke til kommentar
jadda,

idag er den på plass hos www.mamoz.no , ihvertfall!

Men den er jo altfor altfor dyr, da... Studielånet for oktober holder ikke, liksom...

Så for min del blir det nok heller til at jeg tar til takke med t610'en litt til, og så hopper jeg fort over på samsung d-500 når den kommer....

noen umiddelbare reaksjoner?? :p

:w00t:

D-500 er en bra kandidat. Det at den har innebygd 80 mb minne er ikke så stor forskjell fra 128 mb+ 32 i mobilen på S700.

Dessuten er det jo en 262k skjerm på D-500 også, og skjermene til Samsung er jo ikke kjent for å være dårligere.

Men jeg digger bare S700, og særlig tastaturet som er stort og flott :blush:

Lenke til kommentar

Får også min om max 2 dager, fikk bekreftelse nå nettopp, og den befinner seg på oslo postterminal nå. Litt kjipt siden jeg bor rett ved siden av og jobber i samme bygg som posten da, men men!

Den som vente rlenge venter på noe godt :D

Jippi!

Kan ikke den som får den først knipse noen bilder av den og filme litt og legge ut her da, så kan vi se vi som ennå venter (om jeg ikke får den først da :tease: )

Lenke til kommentar
Får også min om max 2 dager, fikk bekreftelse nå nettopp, og den befinner seg på oslo postterminal nå. Litt kjipt siden jeg bor rett ved siden av og jobber i samme bygg som posten da, men men!

Den som vente rlenge venter på noe godt :D

Jippi!

Kan ikke den som får den først knipse noen bilder av den og filme litt og legge ut her da, så kan vi se vi som ennå venter (om jeg ikke får den først da :tease: )

Skal en tur på Siba etterpå og kjenne på den. Det skjelver i kroppen nå. kanskje jeg handler....

Lenke til kommentar
Men jeg digger bare S700, og særlig tastaturet som er stort og flott :blush:

Seff, det er forståelig det....

Hadde egentlig bestemt meg for s700i, jeg. Ventet og ventet.

Men nå som den endelig kommer syns jeg den er i dyreste laget, og kanskje også litt stor, vet ikke?? Skal prøve å finne en butikk i Oslo som har den imorgen, så jeg kan klå litt... ;)

Uansett blir den nok litt for dyr til at lommeboken klarer å gape over...

Men det er klart, hvis noen kjøper den, ikke liker den, og vil gi den bort til noen trengende, så er det bare å bruke en pm retning meg! :p

Men fra spøk til alvor, nå må jeg jo klargjøre meg for enda mer venting, nå som jeg istedenfor s700i har bestemt meg for Samsung d-500. En deilig telefon, og kanskje det deiligste er at den skal ha samme slide-metoden som e-800 for å "slide" ut tastaturet.. Noen som har kjent på den metoden?? Der snakker vi deilig,ass!! :!:

Men nok prat.... Må køye nå...

Forresten, helt på tampen: Noen som vet noe særlig mer konkret om ankomsten til d-500 annet enn at den kommer i november/desember??

:thumbup:

Lenke til kommentar

Var nede å så på den i går nede på Telecombutikken (husker ikke helt hva den heter) på Karenslyst alle på skøyen.

Litt stor er den, og synes det var lit knotete at man måtte svinge den for å få fram tastaturet.

Men for all del, ønsker meg den jeg!!

Retro...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...