XtrubioR Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei. Jeg skal hente meg en yamaha dt 50 som det ikke er trimmsett på og jeg lurer på om det er noen der ute som har/vet hvor jeg kan få tak i ett sånt ett? hadde vært fett ^^ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) www.autodb.no , www.qxl.no , www.mc-deler.no og www.crash.no kanskje? Edit: Malossi hvis du vil ha det beste. Endret 11. oktober 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Min erfaring med DT50R (samme maskin som DT) er at Polini går bedre. Hadde en 45mm borret til 46.55. Med full trim gikk den godt over 100 på flaten. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Har selv hatt både Malossi og Polini til DTR. Polini gikk kanskje litt bedre, men Malossi tålte MYE mere! Btw: Forskjellene på DT og DTR-maskinene er kun toplokket. (DTR-toplokk har høyere kompressjon). Btw2: DT/DTR med DT80 motor og 93ccm Malossi-sett m/fullt tilbehør går sykt! Endret 11. oktober 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 tnx for svar!! fant noe billig.. ikke beste effekt heller.. fant en 70ccm trimsylinder til 950 kr (!!!!) sikkert ikke beste kvalitet men den skal nok gjøre at dt'n skal klare ca. 80km/t på flata. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvis det var et Cycle Express trimsett så må du regne med å måtte kjøre forsiktig med det, pluss at det har elendig bunndrag. Nesten like dårlig som originale, usperra Rieju-er (AM6). Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvis det var et Cycle Express trimsett så må du regne med å måtte kjøre forsiktig med det, pluss at det har elendig bunndrag. Nesten like dårlig som originale, usperra Rieju-er (AM6). nei det er ikke det Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 www.autodb.no , www.qxl.no , www.mc-deler.no og www.crash.no kanskje? Edit: Malossi hvis du vil ha det beste. Malossi Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 fant noe billig.. ikke beste effekt heller.. fant en 70ccm trimsylinder til 950 kr (!!!!) 200,- til så får du en komplett Polini-sylinder, som er et veldig bra merke. (www.crash.no) Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) fant noe billig.. ikke beste effekt heller.. fant en 70ccm trimsylinder til 950 kr (!!!!) 200,- til så får du en komplett Polini-sylinder, som er et veldig bra merke. (www.crash.no) jaha? det ser ut som en feil EDIT: vel.. jeg leste feil.. var litt trøtt. trudde det stod: 200,- kr for komplett-polini sylinder, som er et veldig bra merke. Endret 13. oktober 2004 av XtrubioR Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 seff var den ene stempel ringen gåen.. helvete. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 look at that old biatch ^^ sylinderen,forgasseren o.s.v er i deler.. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Crash og MC deler De har vel det du trenger... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Har selv hatt både Malossi og Polini til DTR. Polini gikk kanskje litt bedre, men Malossi tålte MYE mere! Btw: Forskjellene på DT og DTR-maskinene er kun toplokket. (DTR-toplokk har høyere kompressjon). Btw2: DT/DTR med DT80 motor og 93ccm Malossi-sett m/fullt tilbehør går sykt! jaha? hvor lenge er det motoren lever etter den der trimminga? hørtes litt brutal ut. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har selv hatt både Malossi og Polini til DTR. Polini gikk kanskje litt bedre, men Malossi tålte MYE mere! Btw: Forskjellene på DT og DTR-maskinene er kun toplokket. (DTR-toplokk har høyere kompressjon). Btw2: DT/DTR med DT80 motor og 93ccm Malossi-sett m/fullt tilbehør går sykt! jaha? hvor lenge er det motoren lever etter den der trimminga? hørtes litt brutal ut. Hvis du tenker på DT80-motor m/trimsett så varer det VELDIG lenge! Dette hadde jeg: DT80-motor, Malossi 93ccm sylinder, 24mm forgasser (160-dyse), Trimluftfilter fra en XJ1100 (montert under salen), Gianelli DT-potte+lyddemper, høyeffektcoil, lettere svinghjul, tatt vekk mye unødvendig vekt. Kjørte som en gal med den i litt over ett år, både vinter og sommer. Ofte lengre turer (Grimstad-Arendal-Grimstad) på E18 full gass hele veien på maks turtall. Før jeg solgte den sjekka jeg stempel og ringer og de var akkurat som nye! Det rare var at jeg testa "mopeden" mot andre som liksom skulle gå 110-120 etc. og ingen av de holdt følge i det hele tatt. Lå laaangt bak og kom med unnskyldninger som "jeg er ikke så flink til å kjøre som deg", "det er noe galt med stempelet mitt" etc. Tok i fra noen 125-ccm sykler også. (Og en gammal 250 Vespa). Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 fett.. men det er dyr trim da Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kom på rett under 5000,- om jeg ikke husker feil. Det vanskeligste var å få tak i en brukbar DT80-motor. Fikk først en med skeiv veiv, så fikk jeg en med DT50-veiv, før jeg til slutt fikk en med rett veiv. (DT80-veiv har lengre slaglengde enn DT50/DT50R) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå