Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trimmsett til yamaha dt 50


XtrubioR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv hatt både Malossi og Polini til DTR. Polini gikk kanskje litt bedre, men Malossi tålte MYE mere!

 

Btw: Forskjellene på DT og DTR-maskinene er kun toplokket. (DTR-toplokk har høyere kompressjon).

 

Btw2: DT/DTR med DT80 motor og 93ccm Malossi-sett m/fullt tilbehør går sykt!

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
fant noe billig.. ikke beste effekt heller..

 

fant en 70ccm trimsylinder til 950 kr (!!!!)

200,- til så får du en komplett Polini-sylinder, som er et veldig bra merke. (www.crash.no)

jaha? det ser ut som en feil

 

EDIT:

 

vel.. jeg leste feil.. var litt trøtt.

trudde det stod: 200,- kr for komplett-polini sylinder, som er et veldig bra merke.

Endret av XtrubioR
Lenke til kommentar
Har selv hatt både Malossi og Polini til DTR. Polini gikk kanskje litt bedre, men Malossi tålte MYE mere!

 

Btw: Forskjellene på DT og DTR-maskinene er kun toplokket. (DTR-toplokk har høyere kompressjon).

 

Btw2: DT/DTR med DT80 motor og 93ccm Malossi-sett m/fullt tilbehør går sykt!

jaha? hvor lenge er det motoren lever etter den der

trimminga? :p

 

hørtes litt brutal ut.

Lenke til kommentar
Har selv hatt både Malossi og Polini til DTR. Polini gikk kanskje litt bedre, men Malossi tålte MYE mere!

 

Btw: Forskjellene på DT og DTR-maskinene er kun toplokket. (DTR-toplokk har høyere kompressjon).

 

Btw2: DT/DTR med DT80 motor og 93ccm Malossi-sett m/fullt tilbehør går sykt!

jaha? hvor lenge er det motoren lever etter den der

trimminga? :p

 

hørtes litt brutal ut.

Hvis du tenker på DT80-motor m/trimsett så varer det VELDIG lenge! Dette hadde jeg:

DT80-motor, Malossi 93ccm sylinder, 24mm forgasser (160-dyse), Trimluftfilter fra en XJ1100 (montert under salen), Gianelli DT-potte+lyddemper, høyeffektcoil, lettere svinghjul, tatt vekk mye unødvendig vekt. Kjørte som en gal med den i litt over ett år, både vinter og sommer. Ofte lengre turer (Grimstad-Arendal-Grimstad) på E18 full gass hele veien på maks turtall. Før jeg solgte den sjekka jeg stempel og ringer og de var akkurat som nye!

 

Det rare var at jeg testa "mopeden" mot andre som liksom skulle gå 110-120 etc. og ingen av de holdt følge i det hele tatt. Lå laaangt bak og kom med unnskyldninger som "jeg er ikke så flink til å kjøre som deg", "det er noe galt med stempelet mitt" etc. :lol:

 

Tok i fra noen 125-ccm sykler også. (Og en gammal 250 Vespa).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...