daffyr Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hva ska man gjøre når man ska ha på vindu på kabinetett,og hva bør man skjere med Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kommer jo helt ann på hvilket Metall kabinettet er laget i, kanskje det er i tre også? Men en dremmel/Stikksag/vinkelsliper skal vel funke godt kan jo prøve å skaffe en laser Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dremmel eller stikksag ville jeg brukt. Har aldri prøvd dremmel før men mange bruker det og den er anbefalt! Hvis ikke kan du brukke en Nibbler tang, som selges på bla. Clas O og Microplex, men den er ikke å anbefalle på solide ståldører. Lenke til kommentar
werwer Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 må man jo ha men har du stikksag, så er nok den faktisk bedre egnet til akkurat dette Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du bør absolutt øve litt med dremmel hvis du ikke har brukt den før. Alt er avhengig av tykkelsen på veggen du skal skjære. Prøvde å lage en enkel utskjæring med dremmel på et kab fra forige milleniet, ikke til å anbefale. Det ble ugjevnt og hakkete. Det må sies at det kabinettet hade mest sannsynlig 3mm tykk vegg da. Men har du et "nymotens" kab med tynne aluvegger så burde det ikke være noe problem. Lykke til Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Stikksag er både raskest og enklest. Skal du skjære ut detaljarbeid\små ting, bør du bruke multiverktøy. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Til å skjære ut såpass mye bør du bruke stikksag. Skjæreskivene til dremel blir fort brukt opp på så mye skjæring Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tror jeg bare ville ha kjøpt ett vindu ferdig. HVis det finnes noe som passer pc,en da.... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tror jeg bare ville ha kjøpt ett vindu ferdig. HVis det finnes noe som passer pc,en da.... han spør med hva han skal lage hull i. har du Dremel eller noe lignende hjemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå