Gå til innhold

Retur fra Komplett?

Anbefalte innlegg

Kjøpte ett Waterchill sett fra Komplett rundt påsketider, i august sluttet vannpumpen å virke, 19/08-04 sender jeg mail med forespørsel om rma nr.

Tiden går, 30/08-04 ringer jeg Komplett for å høre hvordan det går med min retur, jeg får til svar hos support at de har sendt meg returnr. men muligens har spamfilteret "spist" mailen de har sendt(nei vi har ikke spamfilter sier jeg til fyren på Komplett), å da er det helt sikkert firewallen som har "spist" mailen Komplett har send til meg!? WTF den dagen firewallen begynner å slette inngående mail uten at user/domain er blacklisted fra firewallen pga abuse o.l (en annen sak er at bestillingsbekreftelsene kommer fram uten problem) da tar jeg helg 4ever.

Nuvell pumpen ble innsendt 3-4 dager senere med rma nr. jeg fikk opplyst på tlf. har ennå ikke hørt ett pip, noen som har opplevd tilsvarende? Event. har en webshop som trenger en kunde som handler for rundt 1,5 -> 2 mill i året?

Mvh

Hex.

Endret av Hexagon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor spør du om RMA nr før du har oppdaget feil på produktet?

Altså, i midten av juli sendte du inn forespørsel om RMA på et produkt som går i stykker en måned senere?

Jeg bare trekker i deg. Du har sikkert skrevet feil en plass...

btw, jeg kan lage en webshop du kan handle av, hvis du lover å handle for 2mill :love:

DrE

Lenke til kommentar

Btw. Dr Erling datoene er ikke helt nøyaktige, kan lete opp dette helt eksakt om ønskelig, det jeg ønsket å vite var om dette er vanlig behandling av retur fra Komplett, da vi har handlet en god del med dem i løpet av de 3 siste år, og om så er kommer det ikke til å bli kjøpt noe som helst derfra.

Mvh

Hex.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...