zepyrh Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei jeg er ute etter et billig og overklokkvennlig hovedkort til min Amd Xp2800+ Jeg må ha muligheten til å justere volten til alt og alle andre justeringsmuligheter. Må også ha mulighet til S-ata tilkoblinger, noen forslag? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nå har alle Socket A-hk blitt så billige, så det er ikke noe i veien for å gå for et skikkelig bra Socket A-hk. Her er et par anbefalinger: Abit NF7-S v2.0 (hvis du skulle være heldig å få tak i det, dette kortet skal være klokkevennlig) Asus A7N8X-E Deluxe (har 2 nettverkskontrollere, en Gbit LAN-kontroller og fyldig bundle. Dette kortet kan være kresen på minne, TwinMOS kan forårsake problemer, og en kvalitets-PSU er viktig, men ellers et knakende bra hk. Jeg har det selv) Begge hk er basert på nForce2 Ultra400, den beste versjonen av nForce2. Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 DFI LANPARTY NFII ULTRA Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 DFI LANPARTY NFII ULTRA Råeste som er å få Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Så stili ut åsså men sikker vanskelig å få taki/dyrt åsså er det bare 2 pci plasser ops mente dette jeg Endret 11. oktober 2004 av ExtremeSnowboarder Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så stili ut åsså men sikker vanskelig å få taki/dyrt åsså er det bare 2 pci plasser er 5 pci plasser ... Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Det abit kortet alle snakker om, som er så overklokkvennlig er det dette?: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=141638 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 A-bit NF7 -s v2.0 ! er det Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Abit AN7 Et ganske så oversett HK når det kommer til overklokking noe som er underlig med tanke på at det er et utrolig bra kort. Det har kommet litt i skyggen av NF7-s 2.0 siden dette har et så godt rykte for klokking. AN7 har alt det man ønsker av et kort + at det klokker som bare juling. Jeg har f.eks klart å presse FSB'en opp i 250MHz på mitt AN7. Det har også det meste av justeringmuligheter man måtte ønske + at uGuru tillater klokking i wondows og litt annet småtteri Endret 11. oktober 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Så stili ut åsså men sikker vanskelig å få taki/dyrt åsså er det bare 2 pci plasser hmm Har du innsnevring på øyene dine.. telte da 5 pci plasser der da. Edit : I love amd var ute før meg gitt Endret 11. oktober 2004 av Crazy Joe Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så stili ut åsså men sikker vanskelig å få taki/dyrt åsså er det bare 2 pci plasser hmm Har du innsnevring på øyene dine.. telte da 5 pci plasser der da. mhm :!: Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ok..da tror jeg at jeg har bestemt meg for det AN7 kortet. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå