Christer1 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Hei. Jeg har nå kjøpt meg denne og skal bytte til den, men i følge bruksanvisningen så skal det være noen hull på hovedkortet den skal settes nedi, jeg finner ikke de hullene.. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Spør i steden for å ødelegge no jeg.. Passer den ikke ? Takker for svar. Edit: Bytta på linken .. Endret 12. oktober 2004 av Christer1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Du burde rett litt på linken din, den virker ikke som den skal liksom Hold musa de over linken så ser du hvorfor. Endret 11. oktober 2004 av remy5 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er ikke alle HK som har festehull rundt NB. Er usikker på om AI7 har det, men siden du ikke finner dem så er det vel heller tvilsomt Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Er ikke alle HK som har festehull rundt NB. Er usikker på om AI7 har det, men siden du ikke finner dem så er det vel heller tvilsomt Så da passer den ikke da.. ? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg tror Microplex har noe som heter termisk(varmeledende) lim som du kan feste den med hvis du ikke har hull. Har også hørt at det finnes termisk dobbelsidig teip. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Satt tilbake til den gamle vifta jeg da., men hva er normal temperatur på på hovedkortet? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Temp på hk kommer jo veldig ann på temp i kabinettet, så det er umulig å si hva som er "vanlig" temp for et hk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg vil si at alt fra 0-50 er en grei temp på hovedkortet over det så begynner det å bli merkelig/farlig vil jeg si Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Min viste 29 i stad, kan ha godt opp litt. Lurer på det siden jeg bytta goob.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå