Abruzzi Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Er i startfasen i et av mine tusen prosjekter. Men nå skal jeg lage en liten personlig side som jeg skal gjør ferdig. Hadde vært fint hvis noen kunne sett på kodinga og kommet med noen tips. Kanskje noen kan hjepe meg med en header også? Se vedlagt fil. testpersonal.htm Endret 11. oktober 2004 av oleeid Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det hjelper ikke mye at du legger ved en kodefil som blir vist som tekst, og uten de tilhørende bildefilene kommer en iallefall ingen vei. Du har ikke en home.no.net konto eller noe lignende du kan laste opp til? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Oj jo. Ooops. Det er ikke noen bilder men skal fikse det. EDIT: Nå er det riktige vedlegget der. Endret 11. oktober 2004 av oleeid Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 EDIT: Nå er det riktige vedlegget der. Hjelper meg lite, jeg får bare opp koden. Var det den du ville ha kritikk på kanskje? I så fall: Kast tabellane! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) ... Deretter, lær deg html og css sjøl: http://www.htmldog.com edit: seff var du, PC, raskare Endret 11. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Joa, kast tabellene sier dere. Men for meg er det ikke så lett. Finner ikke noe sted hvor det står om hvordan jeg skal bruke css på min side. Så linkene deres men det virker ikke som det er noen gode guider der for hvordan man skal gjøre det. EDIT: Kan noen her forklare hva jeg skal sette inn og hvor? Bruker Dreamwaver. Endret 11. oktober 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Joa, kast tabellene sier dere. Men for meg er det ikke så lett. Finner ikke noe sted hvor det står om hvordan jeg skal bruke css på min side. Så linkene deres men det virker ikke som det er noen gode guider der for hvordan man skal gjøre det. EDIT: Kan noen her forklare hva jeg skal sette inn og hvor? Bruker Dreamwaver. Ting blir lettare å forstå dersom du faktisk lærer deg HTML og CSS skikkelig sjøl, noke du ikkje viser uttrykk for å kunne. Derfra er det lett å bruke google til å finne for eksempel slikt. EDIT: Kan noen her forklare hva jeg skal sette inn og hvor? Bruker Dreamwaver. Du skal ikkje "sette inn" noke som helst, du skal skrive koden for hånd. Endret 11. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Regner med du har lest «Oppslagsverk over artikler»-tråden? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmmm, driver å titter litt nå. Men er det ikke noe sted hvor jeg kan få litt grundig hjelp på hvordan jeg skal sette opp css til siden. HVordan skriver man den for hånd? Lønner det seg ikke å holde seg til koder som er der som man kan se på men man fyller kun inn farger og slikt selv? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er det noen bilder der? Alt jeg ser er en side uten noen bilder... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ingen bilder nå nei. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 "Keep it simple" er ikke det Mr.Berg sin "replikk"? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 "Keep it simple" er ikke det Mr.Berg sin "replikk"? Keep it clean! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Det viste jeg ingen ting om. Har ikke sett han har brukt det før. Men samma det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hehe... Brukte «Keep it clean!», uvisst om jeg kommer til å fortsette med det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ingen bilder nå nei. Legger du ut en side for kritikk uten grafikk? I så fall vil jeg si at den kan bli bra om du får tak i blider, greit oppsett.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Endelig noe kritikk her. Takk for det. Hehe. Er ikke mye da men noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå