karl-wilhelm Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kabel strømper er veldig fint hvis du skal rydde opp i kabinettet, men vær forbret på at det er ikke så lett og sette på som man tror. Du burde helst være forberet på og ta av molexene. (Det måtte jeg). Da blir det mye lettere. Men det er verdt bryet, det ser veldig pent og ryddig ut etterpå. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2293&GID=2200 Microplex har et bredt utvalg. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kunne du ikke postet dette i en post som temaet allerede var tatt opp i? Var ihvertfall ikke vits å starte et nytt topic. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg beklager jeg så det først etterpå. Jeg burde begynne og se litt nøyere etter. Jeg ville bare formidle det. Sånn at ikke andre fikk kjempe problemer med kabel strømpene og greier. Det er litt dumt hvis du ikke har gjort det før, og du ikke har utstyr. Så da er det alltid kjekt med litt info. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kunne du ikke postet dette i en post som temaet allerede var tatt opp i? Var ihvertfall ikke vits å starte et nytt topic. *whine whine* hehehe =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå