Gå til innhold

Hvem er nikotin slave?


Jan

Er du nikotinslave?  

249 stemmer

  1. 1. Er du nikotinslave?

    • Ja jeg trenger nikotin hver dag fordi jeg er kjempestor og tøff.
      68
    • Nei, jeg avskyr alle form for rusmiddler!!"#
      131
    • Av og til...
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har ikke noen gang slått deg at vi faktisk har valgt det selv?

 

Svake sjeler my behind, azzâ.

men da er spørsmålet, hadde du valgt å begynne å røyke/snuse viss ingen i din vennekrets gjordet det?? De aller fleste blir nok i en viss grad påvirket av omgivelsene til og begynne å røyke/snuse, som med mye annet. Er vel få som tar et valg og begynner, men bare prøver noen ganger også blir det bare sånn, eller noe i den duren :tease:

Lenke til kommentar

Kan vi holde oss til topic?

 

[utblåsning]

Er så ubeskrivelig forbanna og innforjævlig lei av å høyre på alle som skal dytte propaganda på meg.

 

Røyker du ? eller snuser du? Ikkje "eg hater røyk og snus og alle som gjer det er noken forbanna tapera..."

[/utblåsning]

 

hadde en lignande tråd tidligare i forumet, og det blei akkurat samme dritten som dette er på vei til å bli..

 

@ Wh1te for bilde : respect

Lenke til kommentar

Snuser rundt 1 boks på 3 dager, men har planer om å slutte når jeg er ferdig på skolen. Selv mener jeg at snus eier sigg anydayz... Det er bare ikke like pent å se på :p

 

Dessuten kan du sitte å prise i timene uten at lærerne bryr seg, i stedet for å gå ned 4 etasjer (i mitt tilfelle) for å stå ute i kulden i 5 min :p

 

Det beste er vel egentlig hvis du ikke driver med noen av delene, men vil anbefale å teste en prell i ny og ned, utrolig digg hvis du ikke pleier å snuse :>

Lenke til kommentar

Røyker ca 15 om dagen.

 

Røyking er for svake sjeler? visste du at røyk er like avhengighetsdannende som heroin? Ingen unnskyldning men..

 

Jeg trives forresten med å røyke og i løpet av mine 6år som røyker har jeg aldri prøvd å slutte, ikke fordi jeg tror jeg ikke ville klart det el.l men fordi jeg ikke vil. Men det er meg... (Jeg har alltid respektert at andre ikke liker det, hvorfor kan ikke andre respektere at jeg liker det(?))

Lenke til kommentar

Synest ikke snus er så veldig groteskt jeg.

Skjønner bare ikke folk som bare ÆæÆÆ.

 

Guttating er jo det. Å se jenter gjøre det er litt rart men jeg bevarer roen ja.

 

Lurer på hvor mange bokser jeg brukte før..4 i uken eller noe.

Og jeg som vil ha ipod :p

Lenke til kommentar
Folk som snuser står iværtfall ikke til så mye bry for de andre. Dette gjør røykere. Er ikke ofte jeg kan bevege meg rundt i skolegården uten at jeg blir forstyrret av røyk. Er i tillegg få som gidder å holde seg til loven om at det ikke skal røykes på skolen sine områder.

Vel. En kamerat av meg snuser. Han har alt får små lepper, og han klarer ikke å bake.

Får det første så detter snusen hans ut hele tia, så det blir et jævla klin på rommet, og når han baker så søler han halve boksen på rommet mitt *irriterende*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dama mi snuser når hun føler for det. Porsjon da for det meste, men hun tar seg også en pris i ny og ne. Mange jenter her som snuser. Glad jeg ikke omgås pripne, avskyelige kvinnemennesker som hater snus over alt, bare fordi leppa blir større.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...