Gå til innhold

Hvem er nikotin slave?


Jan

Er du nikotinslave?  

249 stemmer

  1. 1. Er du nikotinslave?

    • Ja jeg trenger nikotin hver dag fordi jeg er kjempestor og tøff.
      68
    • Nei, jeg avskyr alle form for rusmiddler!!"#
      131
    • Av og til...
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Røyker, men snuser aldri. Har prøvd snus en gang på fest, men syntes det var ubehagelig og ga ingen effekt. Spyttet den ut og tente meg heller en røyk. (En kamerat av meg tok 4 snus og en røyk samtidig, og var ganske full fra før av... Han røyker ikke til vanlig. Det gikk til helvette. :))

 

Har røykt i 4-5 år, og røyker ca en og en halv tobakk i uken, samt en 20-pakning eller to i helgene, dersom jeg drikker.

 

Tobakk: Petterøe's 3

Sigaretter: Marlboro

 

Til alle nikotinbrukere: Ta gjerne del i denne undersøkelsen.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=313538

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Prøvde snus her om dagen (første gang), det var utrolig digg, ble først veldig svimmel, men etterhvert ble det borte og jeg følte meg veldig avslappet i kroppen, bare noen ting som slår den følelsen asså....

 

Røyk skal jeg klare å vente med til jeg blir 18 i slutten av juni, men vet ikke hvordan jeg skal klare det, atm. har jeg utrolig lyst på en ''pris'', må nok prøve å skaffe meg en boks med general. :thumbup:

Lenke til kommentar

Stemte dette jeg .

 

"Ja jeg trenger nikotin hver dag fordi jeg er kjempestor og tøff."

 

Men må si den formuleringen blir helt bak mål med mindre den kun er beregnet på smågutter som netop er startet å røyke, i så fall burde det jo være en egen kategori for oss harbarkede røykere som har drevet på i en 10 -20- 30 år,

Tror vi har andre grunner enn å være store og tøffe :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

hvem i helve(varm engelsk drikke) har lagd de spørsmålene. må være en anti-nikotin nazist.

 

Jeg trenger nikotin fordi jeg er kjempestor og tøff???

 

jeg røyker. 20 om dagen, har røykt i en 10 år nå. begynnte når jeg var 12. skal ærlig innrømme at jeg begynnte fordi jeg trodde det var tøft. men jeg røyker ikke nå fordi det er tøft, eller sosialt, eller roer nervene. jeg røyker fordi jeg er avhengig av nikotin. noe jeg regner med at de fleste andre som røyker også er.

 

sikkert litt off-topic, men hei det er også søppel

nikotin er et av to lovlige rusmiddel som finnest i norge. antirøykenazistene har allerede fått inn de fleste lovforslagene de vil ha. under grunnlag at røykere koster staten mer penger enn ikke-røykere. det er sikkert blitt sagt før her på forumet og jeg vet ikke av hvem men jeg quoter fra en ukjent. røykere koster samfunnet betraktelig mindre enn ikke-røykere. staten tjener på røykere som betaler sinnsykt mye mer i avgifter, dør tidligere slik at det ikke blir brukt store ressurser på eldrehjem og pensjoner.

 

en annen ting er at anti-røykenazistene har jaget oss vekk fra ethvert utested i norge. ikke at det er en dårlig ting. men det burde vært noen utesteder der det var lov å røyke. jeg snakker nå om sigarbarer eller brune puber og iallefall en kafe i hvert tettsted. resturanter osv kan godt være røykfrie, det gjør at maten smaker bedre. men uansett en øl er ikke det samme uten en røyk, en kopp kaffe er ikke det samme uten en røyk, et ligg er ikke det samme uten en røyk. iallefall ikke før hardbarkede nikotinslaver.

 

Med vennlig hilsen til alle nikotin slaver Jostein Odd, og en god "UP YOURS" til alle anti-nikotin nazister!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...