XtrubioR Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Goregrinded metal, grindcore, deathgrind o.s.v tusen ord for den der sjangeren dere har glemt Suhrim sin sjanger: Procreating Bulging Death Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hør på albumene Stormblåst og så på Death Cult Armageddon, sistnevnte er faktisk minst like hardt som Stormblåst bare med bedre produksjon! Er ikke enig i den. Stormblåst er mye hardere. Jeg får en herlig ond følelse i hele meg når jeg hører Stormblåst, mens Death Cult gir meg svært lite utenom et par catchy sanger. Stormblåst er mye mørkere og dypere enn DCA, så den "onde" følelsen er mye mer tilstede der! Men jeg vill ikke si "hardere"! Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 En utfordring til dere: Sjangerbestem System Of A Down. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) En utfordring til dere: Sjangerbestem System Of A Down. Tja.. hard-numetal? Edit: Det lille jeg har hørt av dem minner om det vertfall Endret 28. oktober 2004 av likferd Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ENDA værre.. Kan noen si hva sjangeren til bandet Crotchduster er? liksom en blanding av 10 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 En utfordring til dere: Sjangerbestem System Of A Down. Tja.. hard-numetal? Edit: Det lille jeg har hørt av dem minner om det vertfall Musikalsk nu-metal Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 En utfordring til dere: Sjangerbestem System Of A Down. Alternative metal Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Alternative sier ingenting egentlig... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det begynner å bli ille når det finnes flere undersjangre av nu-metal Det er jo en hel vitenskap og å ha oversikt i våre dager Lenke til kommentar
Metal_Baby Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Alternative Metal Black metal Christian metal Comedy metal Death metal Doom metal Epic metal Folk metal Goth metal Hair metal Industrial metal Math Metal Medival Metal Neo-classical metal Nu metal Opera Metal Party/pop metal Power metal Progressive metal Speed metal Symphonic Metal Thrash metal Viking Metal Du finner flere metalsjangre enn andre musikksjangre! METAL ER UNIKT! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvorfor i alle dager må man kategorisere alt sammen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du finner flere metalsjangre enn andre musikksjangre! Intetanende fjols. Alternative Metal Black metal Christian metal Comedy metal Death metal Doom metal Epic metal Folk metal Goth metal Hair metal Industrial metal Math Metal Medival Metal Neo-classical metal Nu metal Opera Metal Party/pop metal Power metal Progressive metal Speed metal Symphonic Metal Thrash metal Viking Metal Gratulerer. Tror du ikke jeg kan naske opp en halv million "sjangre" på forskjellige typer rock om jeg vil det også? Psykedelisk kremfløterock Eksperimentell svensktoppfusion Storbandsjazzmatazz med indierockelementer Pubic hair blues Gabberclownrapepunk Tar du tegninga? Noe av poenget er også at sjangre er for pyser. Eneste det duger til er å verbalt beskrive en type musikk for en leser/lytter, slik at han/hun skjønner hva slags musikk du prater om. "Incestmetal" sier ikke meg veldig mye, i hvert fall. METAL ER UNIKT! Like unikt som alle andre sjangre. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Slutt med trollingen og personangrepene HalTan. Poenget med å trolle i metaltråden vår var? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Poenget med å trolle i metaltråden vår var? For ph00n. (Kjedsomhet og forbannelse over fjortissidioti?) Men ok. Point taken. Endret 22. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Må si enkelte sjangre er usaklige. Men f.eks Psykedelisk Rock er nokså ålreit. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 En utfordring til dere: Sjangerbestem System Of A Down. Hardpenis grind ultra hardcore rebel fuck metal Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Arab nu-metal??? Jeg syns dette passet best til SOAD jeg. Kanskje Hard Arab Nu-Metal. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Necro Metal (ekstrem form for black metal) Necrophagia er et prakt eksempel på det! anbefales ikke for personer med svake hjerter... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) En utfordring til dere: Sjangerbestem System Of A Down. hvis eg ikke tar feil så er det armensk folke jazz metal eller noe i den dur. Det er ihvertfall noe sånt de har sagt selv... Ellers så går de under sjangeren metal. Arab nu-metal??? de er Armenske, ikke arabiske! Det begynner å bli ille når det finnes flere undersjangre av nu-metal Det er jo en hel vitenskap og å ha oversikt i våre dager Black metal er ikke noe bedre.. Dessuen så vil eg kalle de musikalske beskrivelse, ikke sjangre... ihvertfall mange av de "sjangrene" som kun ha ET band som er i den sjangeren. Endret 23. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå