TLZ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) skremmende hvor mye jeg kjente meg igjen i -Jeg ljuger også Endret 15. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 det meste stemte det git Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 MÅ vel si meg enig i at det er skremmende mye som er sant her! Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det der var som Moore sine bøker, en god porsjon fakta med en tvist of humor Fakta i Moores bøker? ja? det moore bruker er stort sett fakta Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det der var som Moore sine bøker, en god porsjon fakta med en tvist of humor Fakta i Moores bøker? ja? det moore bruker er stort sett fakta men mye av faktene er litt løse Men la oss ikke gjøre dette til en tråd om Moore... Personlig så synes eg ikke denne listen er sååå morsom, dessuten så er den langt ifra så korrekt så mange skal ha det til... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Konge!! Sykt kordan det egentlig er. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sykt å lese alt dette, men det verste er jo at det stemmer rimelig bra også Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sykt å lese alt dette, men det verste er jo at det stemmer rimelig bra også Det som ER det værste er at du mener og tror det. Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Alt d der er sant!! kjenner meg igjen i noen av tingene gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå