Flavabone Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Har sett på Transgaming sine sider at de har utviklet WineX, en DirectX-kapabel versjon av Wine, som da kan kjøre div. spill. Men er det noen her på forumet som har fått dette til å funke?? Og til hvilke spill?' Takker for alle svar... Lenke til kommentar
obotron Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Jepp! Hittil har jeg fått til: RTCW, StarCraft Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 hvorfor RTCW? det funker jo i linux Lenke til kommentar
synfault Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Flere DirectX spill virker i "vanlig" wine også hos meg... Greit nok at wineX antagelig er "bedre" på mange, men litt mer må nok til før jeg finner pengeboka.. <over til wineX for å lese litt om hva som egentlig er forskjellen.> Lenke til kommentar
Pelikan1 Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Kan innke noen som kan wine ut og inn forklare i sånn skikkelig steg for steg opplegg hvordan man bruker det.?. Har ikke dillet så mye med det enda, men så det fulgte med i SuSe8.0 distroen min. Lenke til kommentar
obotron Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Jo, fordi det funker faktisk bedre under winex.. Mulig at skjermkortet mitt er litt buggy, på tide å bytte det ut... Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 WineX støtter over 80 forholdsvis nye spill pr idag. Se på nettsidene deres hvilke spill som fungerer. Bl.a. det nye spillet Jedi 2: Jedi Outcast fungerer 100%. Også MP demoen til Soldier of Fortune 2 og spillet Max Payne fungerer 100% Stort sett alle spill bygget på Quake motorene burde i teorien virke. Det er sannsynligvis enklest å få WineX til å fungere på nVidia skjermkort med nVidias binærdrivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå