daffyr Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 har hørt masse toll om att det er drit dyrt å oppgradere dell pcer.er det sant...går det liksom ikkje ann å bare sette i ett nytt skjermkort viss man vil det...foreksempel..vis jeg vil sett i ett Gainward GeForce 6600 128MB 3,6ns PCI-E PCI Express,"Ultra/1760PCX TV-DVI GS"...i en dell dimension 8400..går det ann. takker for seriøse svar ...er litt noob på data så. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det går helt fint å erstatte grafikkort i en Dell pc. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har satt inn et 6600GT i min Dell (XPS), det gikk mer eller mindre greit. Måtte flashe BIOS, den finner du på Dell sine support sider( husker ikke helt sikkert hvor) Du kan ihvertfall glemme å ringe kundeservice, de er lite behjelpelig. Dell tar seg nok en god del bedre betalt for et nytt skjermkort enn de fleste nettbutikker. (Påstand ) PointOfView, Sparkle og Aopen er alle billigere en Gainward, i følge prisguiden. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skjermkort går som regel an å bytte, men jeg har vært borti flere som har sliti med å få dell pc'en sin til å "skjønne" at du har putta i mere ram Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 ramen er ikkje noe problem den er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå