Gå til innhold

KUN for dem som er ferdig med Fable

asad

Anbefalte innlegg

Ok, er det slik at når man får valget mellom å kaste sverdet til h**** eller drepe søstra si, og er EVIL, så går det ikke an å spille videre?

Hvis man er god derimot, får man fortsette dersom man dreper søstra?

VIl bare få dette bekreftet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kun fullført som good guy, og fikk IKKE mulighet til å fortsette spillet! Skal snart begynne på nytt igjen som ond, da vil man få muligheten å spille videre(har lest dette på diverse amerikanske forumer). Gleder meg til å prøve sverdet ass!

Her er løsningen, fant det ut akk nå.

Du kan fortsette UANSETT hvem og hva du er. Det eneste som trengs, er at du sliter deg gjennom med 20min credits, ja du leste riktig.

Skal prøve ut sverdet nå strax. MUHAHAHAHAHAH- :devil:

Lenke til kommentar
Har kun fullført som good guy, og fikk IKKE mulighet til å fortsette spillet! Skal snart begynne på nytt igjen som ond, da vil man få muligheten å spille videre(har lest dette på diverse amerikanske forumer). Gleder meg til å prøve sverdet ass!

Her er løsningen, fant det ut akk nå.

Du kan fortsette UANSETT hvem og hva du er. Det eneste som trengs, er at du sliter deg gjennom med 20min credits, ja du leste riktig.

Skal prøve ut sverdet nå strax. MUHAHAHAHAHAH- :devil:

Huff, 20 minutt?? Er bare å sette seg ned å vente da :D

Lenke til kommentar

Jeg har spillt 2 ganger og runna det begge, Den ene drepte jeg hu den andre ikke .

Og må si at jeg var egentlig god begge gangene :yes: Men når jeg møtte whisper var fristelsen for stor jeg måtte drepe hu akkuratt som jeg måtte med søstra mi (andre gangen)

Og må si etter og ha sett på creditsa som ikke er i nærheten av 20 min lang, så var det mye morsomere og spille etter at jeg hadde drept søstra en etter jeg ikke gjorde det :thumbup:

Det siste sverdet kan du rett og slett nesten drepe alt med på et slag... ink. vakter :D

Så for og si det sånn gikk jeg veldig fort fra og være god til og være SATAN selv ;)

og nå brenner bakken der jeg går rundt :w00t:

Lenke til kommentar

Det var vel 10-15 minutter med credits. Det som forundret meg, var hvor lett man kunne skifte side. Jeg var vel nøytral minus sånn ca, helt til jeg kom til arenaen. Der drepte jeg Whisper, og på slutten drepte jeg søstra mi for å få sverdet også. Etter å ha sett creditsen, spilte jeg videre, og bare donerte 1 og 1 gullmynt i Temple of Light, og jeg endte nesten opp som en engel før jeg ble lei. Det kostet jo mye $$$ etterhvert.

Begynner akkurat nå med å spille gjennom som skikkelig god hvis jeg gidder. Regner med at jeg ikke kommer til å være fullt så ivrig denne gangen, men jeg skal nå prøve.

Synes imidlertid at spillet var alt for kort, men det har kanskje noe med at de ville ha en så fantastisk historie som de endte opp med?

Hvem vet? Inte jag :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...