Gå til innhold

Star Wars Episode II !


GTS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-17 00:42, Anders Leipsland skrev:


Vel nå finnes bare Episode 1 på DVD. 4-6 er ikke utgitt og vil hvertfall ikke komme før Episode 3 er ferdig på kino.


 

Alle filmene finnes på DVD.. 4-6 ble lansert på DVD for ikke så lenge siden, januar/februar i år.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-20 18:25, kvisle skrev:

Quote:


Den 2002-05-17 00:42, Anders Leipsland skrev:


Vel nå finnes bare Episode 1 på DVD. 4-6 er ikke utgitt og vil hvertfall ikke komme før Episode 3 er ferdig på kino.


 

Alle filmene finnes på DVD.. 4-6 ble lansert på DVD for ikke så lenge siden, januar/februar i år.

Sikker?? Finns ikke her i Norge ihvertfall.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-20 18:25, kvisle skrev:

Alle filmene finnes på DVD.. 4-6 ble lansert på DVD for ikke så lenge siden, januar/februar i år.


 

Tull!!

Det er bare såvidt Lucas tillot at Phantom Menace kom på DVD, pga. av DVD-formatet sin "dårlige kvalitet".

Episode 4, 5 og 6 kommer ikke før tidligst 2005 visstnok.

 

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-05-20 18:35 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-20 16:54, Typhon skrev:

Vel nå finnes bare Episode 1 på DVD. 4-6 er ikke utgitt og vil hvertfall ikke komme før Episode 3 er ferdig på kino.


 

SW 4-6 har jeg DVD ripp av(DivX)....

 

 

Doh, neppe noe DVD rip, heller en laserdisc rip tenker jeg (de er utgitt på laserdisc og har selv hatt rippene).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-22 23:32, Exar Kun skrev:

Gleder meg som en unge skal se den i morgen 23 kl2000

på Colosseum.


Skal selv se den igjen på lørdag - glder meg like my som til verdenspremieren :smile:

 

Quote:


Må bare nevne det var det noen andre enn meg som misslikte jar jar fucking binks.Håper for guds skyld at han ikke er tilstede mye i Ep2


Han er med i ~3 scener tror jeg. Har noen få replikker.

Eneste grunnen til at han er med, er vel at han var med i episode 1.

Lenke til kommentar

Den 2002-05-20 16:57, ToBi skrev:

Skulle bare ønske de kunne lage filmer om Sith War, samt 7-8-9. He he det hadde vært no det!

 

 

Det var det som var meninga, men han som har lagd filmene (husker ikke hvem akuratt nu)

har gått ut å sagt at han sansynelig ikke får tid nokk til det, men det hadde vært helt vilt...

Tilsammen 9 filmer, det hadde vært et mesterverk også....

 

Foresten viste dere at Star Wars er blitt religion....?

Det har det ihvertfall...

Lenke til kommentar

copyright skrev (2002-05-23 02:13):

Quote:


Den 2002-05-20 16:57, ToBi skrev:

Skulle bare ønske de kunne lage filmer om Sith War, samt 7-8-9. He he det hadde vært no det!


 

De bøkene er uoffesielle da så jeg tror ikke at de blir laget film av. Der blir Luke ond, dvs. han joiner The Dark Side. Har noen lest disse bøkene? Vil gjerne vite om de er bra, og litt mer av handlinga :smile:

 

Quote:


Foresten viste dere at Star Wars er blitt religion....?

Det har det ihvertfall...


 

Sykt! :smile:

Lenke til kommentar

Filmen var sånn passe.....men Yoda må være verdens største trygdesnylter. Han har jo såvidt nok energi til å løfte på øyelokka, men han hopper rundt og vifter no jævli med den lille lyssabelen sin.

 

Den største skuffelsen med film nummer 3 kommer før den er laget.....vi får ikke se Yoda kuttet i enda mindre grønne biter.

Lenke til kommentar

Quote:


Harryarne skrev (2002-05-23 09:22):

Filmen var sånn passe.....men Yoda må være verdens største trygdesnylter. Han har jo såvidt nok energi til å løfte på øyelokka, men han hopper rundt og vifter no jævli med den lille lyssabelen sin.


Den største skuffelsen med film nummer 3 kommer før den er laget.....vi får ikke se Yoda kuttet i enda mindre grønne biter.


 

ok, du har jo totalt missforstått da. Yoda er den største når det gjelder å kontrollere "kraften". Han er også en av de få (den eneste?) som er sterk nok til ikk å bruke "kraften" annet en der den er ment å brukes.

Lenke til kommentar

Hei!

Såg filmen i går.På ein kino med Thx og dolby digital.Gjekk ein stor "bøtte" med popcorn under filmen.Synest den var ok.Sjølv om eg reagert noko på den norske oversettelsen.

Og at det var ein del klisjeer i filmen.

Men,heilt ok..

Sjølv om den kanskje ikkje er like bane brytane som dei første Star Wars filmane..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...