Gå til innhold

Star Wars Episode II !


GTS

Anbefalte innlegg

Har akkurat sett Episode II!!!

 

VG og Dagbladet kan gå hjem å legge seg!

 

Filmen var sinnsykt bra!

 

HVis dere ikke allerede har sett den, se Norgespremieren!

 

For å trekke frem noen bra ting, uten å være "spoiler":

Du kan tydelig se at ting endres, at noe ondt kommer.

Uklare ting fikses opp...f.eks. hvem som trente Qui-Gon Jinn (R.I.P).

 

Se filmen 22. Mai!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig der altså, den var helt sinnsyk!!!

Kuleste film jeg har sett med tanke på fekting og fighting. Skal prøve å ikke røpe noe til dere andre...

 

Noen andre her som lå ute i kø eller? Hvilken plass i så fall? Jeg var nr. 15 :grin:

 

Har nå sett den 2 ganger og den er ekstrem ass!!!

Lenke til kommentar

Den som røper noe innhold nå!, ..................

 

Det sikreste tegnet for at man skal skynde seg på kino er dårlige kritikker i VG og Dagbladet. Lurer egentlig på hvilket grunnlag de vurderer filmen på?

 

Hvis man f.eks sender en med hylla full av svensktoppar for å anmelde trance må det bli full skjering. For ikke å snakke om en som synes at Tatt av vinden og Casablanca er det beste, til å vurdere Star Wars.

 

Nå som den onde skal formes håper jeg at filmen er mørk og god.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-16 23:50, thomasr skrev:

Er det sånn at jeg må fare ned til videosjappa og kjøpe alle de forrige star wars filmene på dvd, for så å se gjennom de for å fatte noe av poenget, eller funker den uten å ha gjort det også? :wink:


 

Vel nå finnes bare Episode 1 på DVD. 4-6 er ikke utgitt og vil hvertfall ikke komme før Episode 3 er ferdig på kino.

 

Filmen kan visstnok sees uten å ha sett SW4-6 og SW1, men det er betydelig med referanser til de andre filmene i SW2 så man bør ha sett de andre filmene først for å få full glede av filmen.

 

Jeg ville satt av 4 kvelder til Star Wars hvis jeg var deg. Begynn med SW4 så tar du 5 så 6 og til slutt 1 før du går på kino. Da får du mest ut av episode 2. Hvordan det vil være og bare se episode 1 først vet jeg ikke, men muligens det er litt kult det også :smile:

 

Et annet alternativ vil være et søk på google for å lære litt hvem de forskjellige personene er og hvem de blir osv. Problemet med det er at filmene kan bli litt spoila.

 

for å summere, det skal fint gå an å se filmen uten å kjenne Star Wars fra før, men dersom du vet litt på forhånd vil filmen bli betydelig bedre.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-20 16:57, ToBi skrev:

Skulle bare ønske de kunne lage filmer om Sith War, samt 7-8-9. He he det hadde vært no det!



YODA ROCKS!!!


PS: Se Thumb Wars...?


7-8-9 er jo ikke offisielt skrevet enda... Du har jo seff Dark Empire og sånn, men det må vel tas med en klype salt. Skal være enig at det hadde vært kult, men... Lucas begynner jo å bli ganske gammel nå også da. Dessuten har han allerede alt for mye penger, og hvis det blir laget fler nå, finns det snart ikke mer penger igjen i værden...

Lenke til kommentar

STARWARS SUCKS DET ER DE DÅRLIGSTE FILMENE SOM NOEN GANG ER BLITT LAGET. VG OG DAGBLADET RULER MED SINE ANMELDER.

 

STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS STARWARS SUCKS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...