Robin B Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kjøpte nettopp en Maxi-jet Pumpehode PH 1200 etter å ha lest en post av Mr.Skrue, og må si meg veldig fornøyd. Idl tempen falt med ca. 3c i forhold til min gammle Hydor L20. Regner med at hydoren ikke var krftig nok til WW blokka, venter nå på en Black ICE - Xtreme II og 4 120mm Titan vifter.... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Når skal folk lære at det er load tempen som faktisk betyr noe? IDLE BETYR INGENTING!!! *banke det inn i skallen på alle* Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Når skal folk lære at det er load tempen som faktisk betyr noe? IDLE BETYR INGENTING!!! *banke det inn i skallen på alle* Kansje en smule uklar men det gjaldt load tempen min også, så bank det inn i skallen din Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kjøpte nettopp en Maxi-jet Pumpehode PH 1200 etter å ha lest en post av Mr.Skrue, og må si meg veldig fornøyd. Idl tempen falt med ca. 3c i forhold til min gammle Hydor L20.Regner med at hydoren ikke var krftig nok til WW blokka, venter nå på en Black ICE - Xtreme II og 4 120mm Titan vifter.... Såvidt jeg ser, så skrev du ikke det her. Så bank det inn i din egen skalle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå