Gå til innhold

Musematte til MX510


Anbefalte innlegg

Jeg fant ut at dette ville være det beste stedet å poste en slik post.

Jeg har en Logitech MX510 som jeg nå kjører helt uten musematte, rett på skrivepulten min. Det fungerer, men den glir ikke noe særlig, noe som irriterer meg grenseløst når jeg spiller.

 

Jeg spiller mest FPS-spill, og lurer derfor på om noen har noen musematter som de vet av erfaring virker bra, spesielt med MX510. Lurer også på hvilke type matte jeg bør satse på - glass- og metallmatter, myke matter eller plastmatter (og nei, jeg er ikke så veldig opptatt av utseende, foretrekker heller kvalitet og funksjon).

 

Jeg har lest artikkelen om Gamer.no og det store musemattemysteriet, men jeg kom ikke noe særlig videre med den. Forskjellige mus reagerer så ulikt med forskjellige matter...

 

Edit: Matten bør ikke være lite, jeg kjører ikke så veeeldig høy sensitivity i spill...

 

Razer eXactmat virker litt fristende med at den har to sider - jeg vet ikke om det egentlig i praksis er så stor forskjell på de to sidene, men jeg ser for meg at en på LAN skyter ned noen med en AK-47, snur musematten og får et headshot med sniper :p

 

Er det også kanskje lurt å investere i nye museføtter? Jeg leste om Hyperglide Mouse Skates, de så ikke så gale ut...

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ei BLÅ tøy-matte!

Den duger i massevis!

Den er myk, slik at du ikke får "ligge-sår" på hånden, i tillegg til at den er helt grei å bruke til spilling!

Musa glir godt på den! :yes:

 

EDIT: JAJAJAJA, det glemte jeg jo....Den er veldig billig!

Om du skulle få den for mer enn 30kr, bør du saksøke noen :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=11/10/2004 : 23:26] Ei BLÅ tøy-matte!

Den duger i massevis!

Den er myk, slik at du ikke får "ligge-sår" på hånden, i tillegg til at den er helt grei å bruke til spilling!

Musa glir godt på den! :yes:

 

EDIT: JAJAJAJA, det glemte jeg jo....Den er veldig billig!

Om du skulle få den for mer enn 30kr, bør du saksøke noen :p

Jeg har hatt en blå tøymatte mange år, men den er alt for liten... Tenkte jeg skulle prøve noe nytt! Er det en blå tøymatte som unektelig er best for FPS-spill, så får jeg heller kjøpe en, men jeg vil gjerne høre litt flere meninger.

Lenke til kommentar
En blå tøymatte til 10kr på biltema. Det eneste som dug!!

[iC]Ei BLÅ tøy-matte!

Den duger i massevis!

Den er myk, slik at du ikke får "ligge-sår" på hånden, i tillegg til at den er helt grei å bruke til spilling!

Musa glir godt på den! 

 

EDIT: JAJAJAJA, det glemte jeg jo....Den er veldig billig!

Om du skulle få den for mer enn 30kr, bør du saksøke noen

 

:yes::w00t:

 

Om du har ei fra før, kjøp enda ei! Duger like mye som om du skulle kjøpe en av de dyre "bra" musmattene! :!:

Lenke til kommentar

Bruker en 2 år gammel blåfilt jeg :love:

 

Synes det er behagelig å spille med, musa stopper der jeg vil uten å skli for langt, samtidig er det god nok gli for at den ikke er "sleip" å bruke.

Økonomisk er den også, både på pengpungen og på museføttene.

 

Edit: Blåfilt er kanskje vanskelig å finne stort nok, min er ca en melkekartong bred og litt mindre "dyp" (eneste målegreia jeg hadde for hånden :p )

 

Edit2: Dessuten matcher blåfilten fargen til MX510 :!:

(den blå, vel og merke)

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
WARNING!!! ikke kjøp ICEMAT hvis du er ekstremt cs nerd:P En kammerat av meg er det og når han noen skøyt han så tok han og mælte til alt han kunne i icemat'en (var vel ikke meninga og treffe den?) :p og den knuste og han begynte og silblø fra honda! fikk litt lattis når han fortalte det ;) Vet du hvordan muse matte han har nå? Steelpad :p

Det skal endel til for å knuse en Icemat, den er temmelig solid. Jeg har den selv og er meget fornøyd med både presisjon og flyt! Jeg tror du må være veldig agressiv for å klare å knuse en slik!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...