DaRe_deVIl Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Skal som sagt lkjøpe meg nytt minne, men vet ikke helt hva slags jeg skal velge. Har en AMD Barton 2500XP+, og et Abit NF7. Har tenkt og overklokke cpu'en til 3200XP+, så trenger derfor minimum PC3200 minne. Men hva er det som er det beste kjøpet, bør helst ikke være så altfor dyrt. Men jeg kjøper det som gir mest for pengene, og som har bra kvalitet. Er åpen for alle slags forslag, men vil helst bare ha en brikke:) Endret 11. oktober 2004 av DaRe_deVIl Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Disse fra OCZ f.eks? Vanskelig å få tak i 1GB brikker på 400MHz, eller dvs det er ikke å anbefale da de er treigere og ofte mere ustabile Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Skal ikke ha 1 gb, skal ha 512, men vil helst ha bare en brikke. Ikke 2 x 256, skal ta en titt på de brikkene du linket til. Så får vi se hva det blir til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå