Jokko88 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg tenker på å få meg et nytt hovedkort til min Dell pc. Vil dette gjøre det mulig å overklokke? Eller vil det bli problemer? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg tenker på å få meg et nytt hovedkort til min Dell pc.Vil dette gjøre det mulig å overklokke? Eller vil det bli problemer? Forklar mer om hvordan dell maskin du har, dell er ikke bare en standard Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har Dell dimension 8300, med Pentium 2,6 Ghz og den prossesoren skal være veldig bra å overklokke med, men det går jo ikke ann med Dell. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du kan få problemer med recoveryen og bør dermed kjøpe en ny XP- cd i samme slengen....... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du må sannsynligvis kjøpe deg et nytt kabinett. Dell har sine egne hovedkort og følger ikke nødvendigvis ATX standarden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå