AndersT2 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg la inn backup på SD kortet som fulgte med, og jeg var uheldig at maskinen innstallerte seg selv igjen senere (ikke som følge av). Men som før lå det innstallasjon for GPRS på SDkortet, selv om filene ligger der, så funker det ikke, men det lå noen filer på over 1.3 GB (64 mb kort) der. Så jeg la over filene på min PC, og formaterte dette kortet, og førte dem over igjen, men nå kommer ikke programmet opp engang. Hvordan fikser jeg dette? Hvilken format skal den formateres i, jeg brukte FAT 32. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei, kan høres ut som om SD kortet ditt er defekt. Har hatt noen tilfelelr av det før. Hvis kortet er defekt, e rdet også stor sansynlighet for at konfigurasjonsprogrammet er defekt. Jeg vil derfor anbefale deg å laste ned dette på nytt. http://www.windowsmobile.no/modules.php?na...op=getit&lid=17 Når det er gjort, legger du innholdet i kortet, tar kortet ut av telefonen for så å setter det inn igjen. Hvis alt fungerer som det skal, vil du nå se konfigurasjonsprogrammet igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå