Gjest Slettet-sXUHvn0e Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skitt på skjermen er ikkje noko artig. Men det ville heller ikkje vere bra med striper eller liknande på den heller. Nokon som har gode erfaringar eller veit beste måten å reingjere den på? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 lurer jeg egentlig på også.. jeg har lcd-skjerm og jeg pleier bare å tørke av den med sånne stpøvkluter, men jeg vil gjerne fjerne litt skitt.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 får kjøpt LCD rens på komplett osv.. =) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 får kjøpt LCD rens på komplett osv.. =) link? (fant ingen ting..) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hm, litt kjennskap til hvordan Komplett og mange nettbutikker liker å dele opp vareutvalget sitt kreves for å finne det, ser jeg. Men det var ikke alt for vanskelig å finne den riktige kategorien. Nå strides de lærde litt om hva som belaster overflaten på LCD-skjermer minst. Personlig har jeg god erfaring med ulike skumløsninger, de fineste av de fine mikrofiberklutene og venlige rensekluter (ingen ekle midler som kan ligne på Jif, med andre ord, slikt sliter skjermene uhorvelig, det gjelder også visse (om ikke alle) CRT-skjermer også). Hilsen ponke Lenke til kommentar
KriB Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg bruker itte-bitte-litt Zalo i kummen og bruker en lo-fri klut for å få vekk fettflekker som er det jeg har problemer med. Gjort det flere ganger og ingen problemer med striper. Tørker over etterpå med kun kluten fuktet i vann, da. Hilsen en som ikke gidder vaske hendene hver gang jeg skal bruke pc-en. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Vidamic vidaclean sensitive Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (ingen ekle midler som kan ligne på Jif, med andre ord, slikt sliter skjermene uhorvelig,... Tull og tøys! Min Compaq Armada har tålt Jif Universal i 7 år. Skjermen er like fin fortsatt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Usikker på Jif Universal. Jeg tenkte på Jif Skuremiddel da jeg så tipset om Jif, og det må ikke brukes. En LCD-skjerm har en tynn plastfilm på utsiden. Skurepartikler og plast anbefales ikke sammen Det jeg anbefaler er fin mikrofiber (IKKE skureklut) som vris nesten helt tør. Har du fettflekker du ikke får vekk så bruk jif glass blandet godt ut i vannet. Zalo legger igjen rester, så det anbefales ikke. Sprut aldri rett på skjermen, men på kluten først om du på død og liv skal bruke noe fra spruteflaske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå