gustav Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvordan er i så fall denne, sett opp mot porta pro? Takker på forhånd Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Synes headsettet er meget bra, bra bass og bra lyd generelt sett, litt rart med den pluggen inni øret, men det gir jo bra lyd da. Lenke til kommentar
chris-bp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Heisann! Har ikke prøvd disse selv, men har solgt en del av dem der jeg jobbet tidligere, og fikk ganske mye dårlig tilbakemelding om at folk var skuffet over lyden. Trodde de skulle vært bedre osv.. Kommer selvfølgelig ann på hvor kresen man er.. -chris Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 jeg syns de lagde veldig bra lyd. God bassklang, siden du har de inni øret Eneste negative er at gummien blir slitt. Og disse får man ikke kjøpt løst. Ikke som jeg har funnet... Skal sende de inn til koss, siden det er livstids garanti på dem. Har bare ikke rota meg til det... godt kjøpt hvis du har lyst å ha enkle hodetlf\plugger til mp3\cd\minidisk Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Eneste negative er at gummien blir slitt. Og disse får man ikke kjøpt løst. Ikke som jeg har funnet... her i bergen selger i allefall bonus/expert sitt eget merke av puter til the plug, ellers er det flere (i allefall en ) hifi-butikker her som selger koss sine puter. tror bonus skulle ha 49 spenn for 3 sett... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Etter hva folk sier så skal bassen i disse være ENORM..... Vel verd et forsøk, men du får sikkert vondt i ørene om du har dem i lenge Lenke til kommentar
gustav Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ok, takk skal dere ha for flotte innspill. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Lyden er helt grei, men problemet er å få dem inn i ørene.. kanskje det bare er meg.. Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har hatt 2 par av the plug. Genial til utendørs bruk. Lyden er rimelig god, men det beste med disse er bra bass og at man på en måte stenger lyd ute med de gummipluggene. Bra egenskap f.eks. på bussen, ikke fullt så bra når man ikke hører ambulansen som kommer i 120 fra høyre... Skal du virelig ha god lyd, se etter Grado! Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Viss du kan leve med litt sus er de greie. De stenger mye ute og er billige, hifi er de ikke. PortaPro eller de små 50'ene til koss gir MYE bedre lyd. Of topic: Sitter nå med Headroom total bithead og sennheiser 555 De kan begge anbefales, meget fornøyd. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har ett sett til salgs billig. Brukte dem en tre fire ganger, men de sitter rett og slett ikke i ørene mine. Detter ut hele tiden. PM hvis interesse. (Har de ekstra gummiputene slik at du skal slippe å stappe min ørevoks i dine ører... ) -KJ Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hadde dem selv, helt til jeg mistet "stanga" som holdt fast putene til pluggen, jeg syntes lyden var bra. God fyldig bass og grei mellomtone, men som nevnt tidligere...farlig å bruke i trafikken!!!!!!! og ganske usosial :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå