Primator Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 i dag tidlig,bare satt,chilla med en cola,banan og en boks med smågodt. La ann på ei dame,fiiiin ei men,så kom det en homo som trodde jeg la ann på han. Jeg banka han så han nesten ikke rørte på seg. hva ville du gjort i min situasjon? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Sagt til homoen at, han skal bare pelle seg vekk eller så får han en på tygga. Fjerna han seg ikke da, kan du smelle til han. Og så sjekke opp dama. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Synes dette illustrerer stor mangel på selvtilit og usikker het på egen seksualitet. Klassisk eksempel egentlig...eller som man sier over there "text book example". Det er jo ikke han sin skyld at han syntes du var en kjekkas.... AKIRA Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 i dag tidlig,bare satt,chilla med en cola,banan og en boks med smågodt. La ann på ei dame,fiiiin ei men,så kom det en homo som trodde jeg la ann på han. Jeg banka han så han nesten ikke rørte på seg. hva ville du gjort i min situasjon? Jeg hadde kasta bananen. Lenke til kommentar
Primator Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 lol alle sammen. det er sant,jeg ER jævlig kjekk men,han fikk seg en på tryne da... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Drukket Colaen, bedt dama med et annet sted og glemt at homo'en hadde prøvd seg... EDIT: Eller bedt homo'en komme seg vekk Endret 12. oktober 2004 av Killerzevs Lenke til kommentar
Treat Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 iom. at det bare er et spill hadde jeg gjort det samma Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Eller, siden folket her sier det bare er et spill kan du jo.. øhm... err.. nevermind... :!: Lenke til kommentar
værdama Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 du skulle tatt fram sverdet (vis det går ann) og kutta hue av ham og sparka det ut vindu. Lenke til kommentar
Primator Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Liker den siste best Lenke til kommentar
værdama Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hehe takk primator. Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hatt sex med dama mens, jeg hadde bunnet fast homsen, og tvingt han til å se på.... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ser denne reklamen på TV om fable...hvor de seff legger opp til at man kan velge å være en helt som hjelper de svake... men denne tråden gir jo mer ett inntrykk av at spillet er laget for å a) Bli sjekket opp av gutter for så å banke dem opp til de ikke rører seg. b) Sjekke opp gutter, for så å banke dem opp til de ikke rører seg. c) Binde opp en gutt og tvinge han til å se på når du har sex med ei dame. hmmmmm.....hva er dette for et spill???? AKIRA Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) hmmmmm.....hva er dette for et spill???? Et ganske normalt spill, spilt av ganske unormale mennesker. edit: Muligheten for vold/sex i spill, gjør at enkelte tror at det er dette spillet går ut på, og enkelte glemmer faktisk spillets egentlige mål. Endret 15. oktober 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 men,så kom det en homo som trodde jeg la ann på han. her hadde du jo sjansen til å komme ut av skapet...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå