Gå til innhold

Aopen H600B eller Lian Li?


Anbefalte innlegg

Er det noen på forumet som vet om det fortsatt er mulig å få tak i "see trough" døra til Aopen H600B? Hvor i så fall får jeg kjøpt dette?

 

Håper noen vet!

Send en mail til psdata eller ring dem , for de hadde denne inne (kjøpte den selv) så får du svar om den fortsatt kan skaffes .

mpx.no har den døren. Med det re billigere hvis du modder inn vinduet selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen på forumet som vet om det fortsatt er mulig å få tak i "see trough" døra til Aopen H600B? Hvor i så fall får jeg kjøpt dette?

 

Håper noen vet!

Send en mail til psdata eller ring dem , for de hadde denne inne (kjøpte den selv) så får du svar om den fortsatt kan skaffes .

mpx.no har den døren. Med det re billigere hvis du modder inn vinduet selv.

Har du en link til den? Får jeg kjøpt bare vinduet da?

Lenke til kommentar
Er det noen på forumet som vet om det fortsatt er mulig å få tak i "see trough" døra til Aopen H600B? Hvor i så fall får jeg kjøpt dette?

 

Håper noen vet!

Send en mail til psdata eller ring dem , for de hadde denne inne (kjøpte den selv) så får du svar om den fortsatt kan skaffes .

mpx.no har den døren. Med det re billigere hvis du modder inn vinduet selv.

Har du en link til den? Får jeg kjøpt bare vinduet da?

snodig.. fant den ikke på mpx lenger :hrm: Den kosta rundt 250 kr.

Lenke til kommentar
Er det noen på forumet som vet om det fortsatt er mulig å få tak i "see trough" døra til Aopen H600B? Hvor i så fall får jeg kjøpt dette?

 

Håper noen vet!

Send en mail til psdata eller ring dem , for de hadde denne inne (kjøpte den selv) så får du svar om den fortsatt kan skaffes .

mpx.no har den døren. Med det re billigere hvis du modder inn vinduet selv.

Har du en link til den? Får jeg kjøpt bare vinduet da?

snodig.. fant den ikke på mpx lenger :hrm: Den kosta rundt 250 kr.

Neivel, men du får si ifra hvis det dukker opp igjen da :thumbup:

Endret av Nimblex
Lenke til kommentar

Har akkurat sendt mail til PSdata om vindu til h600b.

 

Kjære PSdata

 

Jeg har hørt at dere tiligere selgte vindu til Aopen h600b her, hvorfor har dere ikke dette lengere? Jeg har lyst på plexi til maskinen min, men er litt redd for å modde, har heller ikke tilgang på utstyret man helst skal bruke til dette(dremel).

 

Har Aopen sluttet å produsere dette vinduet? Eller var det for dårlig salg? Vist de ikke har sluttet å produsere det har jeg et forslag om at dere starter å selge Aopen h600b i pakke med vindu, dette kabinettet ville kansje bli et enda bedre kjøp for mange PC-gale! Vist det er på grunn av dårlig salg, er det da mulig å få dette bestilt med på neste forsending fra Aopen? Eller ville ikke dette vert mulig?

 

Håper på snarlig svar

 

MvH Håkon Nymo Matland, fornøyd PSdata kunde

Sendte den akkurat, og håper på svar i morgen. Vist det er flere her som er intresert i vindu til h600b kan kansje dere også sende mail til de? Så de ser at intressen er der!

 

Husker at de hadde det på mpx før, til 250 kr, men trur de har sluttet å selge der også!

 

Håkon

Lenke til kommentar
Har akkurat sendt mail til PSdata om vindu til h600b.

 

Kjære PSdata

 

Jeg har hørt at dere tiligere selgte vindu til Aopen h600b her, hvorfor har dere ikke dette lengere? Jeg har lyst på plexi til maskinen min, men er litt redd for å modde, har heller ikke tilgang på utstyret man helst skal bruke til dette(dremel).

 

Har Aopen sluttet å produsere dette vinduet? Eller var det for dårlig salg? Vist de ikke har sluttet å produsere det har jeg et forslag om at dere starter å selge Aopen h600b i pakke med vindu, dette kabinettet ville kansje bli et enda bedre kjøp for mange PC-gale! Vist det er på grunn av dårlig salg, er det da mulig å få dette bestilt med på neste forsending fra Aopen? Eller ville ikke dette vert mulig?

 

Håper på snarlig svar

 

MvH Håkon Nymo Matland, fornøyd PSdata kunde

Sendte den akkurat, og håper på svar i morgen. Vist det er flere her som er intresert i vindu til h600b kan kansje dere også sende mail til de? Så de ser at intressen er der!

 

Husker at de hadde det på mpx før, til 250 kr, men trur de har sluttet å selge der også!

 

Håkon

Veldig bra at du gjorde det! Fint å høre at det er fler enn meg som er interessert i dette vinduet! Skal vurdere å sende brev selv.

Håper du oppdaterer oss ved svar fra psdata!

 

Takker :w00t:

Lenke til kommentar

Hehe, vist ikke Psdata har mulighet til å skaffe vindu vil jeg nåkk sette inn plexi selv, skal ha valgfritt prosjekt på kunst og håndtverk etter jul, og på metallsløyden regner jeg med de har stikksag jeg kan bruke til å skjære :) Vist jeg skal modde selv vil jeg også ha plexi på tak og 120 eller 80mm vifte i den.. Mulig det også blir en liten worklogg av det hele, selv om det ikke er mye å skryte av... Har 2 cold cathodes jeg lengter etter å teste!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg kommer helt klart til å komme meg oppdateringer. Vurderte å kjøpe vinduet før, da de hadde det inne på mpx, men hadde ikke penger til slikt akkurat da, nå er derimot økonomien blitt bedre :p

Venter fortsatt spent på svar fra psdata jeg......du har vel ikke glemt å oppdatere oss? :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Beklager at jeg ikke la inn svaret på mailen her til dere, har hatt det travelt i det siste og må ha glemt det!

 

Hei

 

Beklager det, men visse varer er vanskeligere og få tak i.

din forespørsel er lagt inn til innkjøps ansvarlig for vurdering.

Foreløpig er det kun det som ligger på web,

Beklager det og håper det er andre ting som kan være av interesse.

 

Takk

 

Mvh

E.W.D

 

Dette er svaret jeg fikk fra Psdata, sjønner ikke så mye av den, ettersom det virker som han har glemt noe!

 

De har forresten akkurat fått inn vinduet på den lokale data butikken Exit data, men til 400kr, så da blir det heller selvbygd hos meg!

 

H.kon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...