Gå til innhold

Aopen H600B eller Lian Li?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen på forumet som vet om det fortsatt er mulig å få tak i "see trough" døra til Aopen H600B? Hvor i så fall får jeg kjøpt dette?

 

Håper noen vet!

Jeg finner ikke nå, men veit at itbutikken var de eneste som hadde det inne forrige uke. Det er vel slutt på disse dessverre.

 

Men om du har ny versjonen så mister du vel tunellen om du setter inn "see trought"

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en stille pc,så anbefaler jeg Antec Sonata.Jeg har det selv og er kjempefornøyd. Anbefales.

Har lest noen av de erfaringene du linket til, og ble dessverre ikke veldig klok. Det er jo ett par som synes dette kabinettet støyet endel.

Jeg bygger meg ny pc for tiden og komponentene som skal inni er sannsynligvis disse++:

 

Hovedkortet er jeg ikke helt sikker på fordi jeg venter nemlig på hk med PCIe til s939.

 

Prosessor:

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939, 512KB cache

 

Cpu-vifte:

Thermalright CPU-kjøler m/Papst vifte, 33m³/time, 12 dB(A)

 

Skjermkort:

Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128MB DD AGP, ATI,"Ultimate Edition", Full-Retail

 

Harddisk:

Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM

 

Minne:

Crucial PC3200 BallistiX DDR 512MB CL2 Non-parity, 2.8V, 64Meg x 64, 184pin

 

Også muligheter for en raptor hdd, er også litt usikker på skjermkortet, men hovedsaken her er at maskinen nærmest ikke "høres" hvertfall minimalt med lyd! Tror dere dette vil fungere da? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en stille pc,så anbefaler jeg Antec Sonata.Jeg har det selv og er kjempefornøyd. Anbefales.

Har lest noen av de erfaringene du linket til, og ble dessverre ikke veldig klok. Det er jo ett par som synes dette kabinettet støyet endel.

Jeg bygger meg ny pc for tiden og komponentene som skal inni er sannsynligvis disse++:

 

Hovedkortet er jeg ikke helt sikker på fordi jeg venter nemlig på hk med PCIe til s939.

 

Prosessor:

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939, 512KB cache

 

Cpu-vifte:

Thermalright CPU-kjøler m/Papst vifte, 33m³/time, 12 dB(A)

 

Skjermkort:

Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128MB DD AGP, ATI,"Ultimate Edition", Full-Retail

 

Harddisk:

Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM

 

Minne:

Crucial PC3200 BallistiX DDR 512MB CL2 Non-parity, 2.8V, 64Meg x 64, 184pin

 

Også muligheter for en raptor hdd, er også litt usikker på skjermkortet, men hovedsaken her er at maskinen nærmest ikke "høres" hvertfall minimalt med lyd! Tror dere dette vil fungere da? :hmm:

har du kjøpt delene allerede?

 

Syntes at den CPU vifta burde vært litt større. Har en sånn vifte selv for kabinettet, men tror ikke det er anbefalt for CPU'en.

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha en stille pc,så anbefaler jeg Antec Sonata.Jeg har det selv og er kjempefornøyd. Anbefales.

Har lest noen av de erfaringene du linket til, og ble dessverre ikke veldig klok. Det er jo ett par som synes dette kabinettet støyet endel.

Jeg bygger meg ny pc for tiden og komponentene som skal inni er sannsynligvis disse++:

 

Hovedkortet er jeg ikke helt sikker på fordi jeg venter nemlig på hk med PCIe til s939.

 

Prosessor:

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939, 512KB cache

 

Cpu-vifte:

Thermalright CPU-kjøler m/Papst vifte, 33m³/time, 12 dB(A)

 

Skjermkort:

Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128MB DD AGP, ATI,"Ultimate Edition", Full-Retail

 

Harddisk:

Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM

 

Minne:

Crucial PC3200 BallistiX DDR 512MB CL2 Non-parity, 2.8V, 64Meg x 64, 184pin

 

Også muligheter for en raptor hdd, er også litt usikker på skjermkortet, men hovedsaken her er at maskinen nærmest ikke "høres" hvertfall minimalt med lyd! Tror dere dette vil fungere da? :hmm:

har du kjøpt delene allerede?

 

Syntes at den CPU vifta burde vært litt større. Har en sånn vifte selv for kabinettet, men tror ikke det er anbefalt for CPU'en.

Nei, dette er det jeg planlegger å kjøpe. Takk for tipset! Hvor stor vifte kan jeg sette på denne kjøleren så det holder til prosessoren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...