MacProvoserer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skal hjelpe min stefar over tlf snart med å få maskinen så sikker som mulig. Han laster ned sp2 nå. Kommer nok til å anbefale han å laste ned opera. Men åssen er mail funksjonen i det programmet? Han er vant til å bruke OE, blir det stor overgang til mail i opera? Opera er vel sikrere på nett OG til mail? Hva anbefaler dere? Browser: Mail: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) står sikkert 1000 poster om dette andre steder, men en annen mulighet er jo firefox og thunderbird da... Syns hvertfall mail og slikt i thunderbird virker greit, men selv har jeg ikke helt tatt steget over enda fra Outlook (ikke Outlook Express). Det jeg har prøvd har vært bra hvertfall. Har brukt opera i lang tid, men nå bruker jeg mer og mer Firefox. Dette fordi jeg nå kan konfigurere Firefox med de samme funksjonene jeg trenger fra opera, og i tillegg får jeg Gmail, Adblock og etter min mening en bedre "favorites"-løsning enn i Opera. Har vært fan av Opera, men det er UTEN reklamen. Firefox er etter min mening i øyeblikket den beste browseren MED extensions. På "default" innstallasjon er opera helt overlegen. bertie (ps. jeg har ikke prøvd mozilla, men kan tenke meg at den er har litt mer standardfunksjoner og kan være et bedre alternativ til opera hvis man vil slippe extensions, men dette vet jeg jo ikke) Endret 11. oktober 2004 av bertie Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Takk for svar. Tenkte det var tatt opp mange ganger etter at jeg posta... Virker som det er sånn 50/50 om opera og firefox. Tror jeg anbefaler opera først. Det hadde han ivertfall hørt om. Installasjonen av SP2 gikk ivertfall rett i veggen. Den hang seg totalt. Måtte ta tvangsomstart på maskinen. Så avinstallere sp2, for så å laste ned pånytt. Vet ikke hvordan dette har gått enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå