Gå til innhold

HJELP! har ny pc og nye problem

Anbefalte innlegg

eg fekk i dag min nye pc, som beli bestillt gjennom fatter sin jobb

den er slik:

Targa visionary athlon

xp2000+

msi hovedkort (støtter 1,5ghz og 2giga ram)

512ddr pc266

80giga hdd

geforce3 ti200 MED KJØLRIBBE! :sad:

og to støyende vifter som bråker som ****!

denne oppnådde eg 6130 3dmarks, og dette syns eg va lite i forhold hardware-komponenter, og prøvde fleire ganger

etter kvart blei de dårliare fps på testene, og de hakka på "nature-testen" på 3dmarks 2001!! eg er djupt skuffa og vil ha de bedre, har allerede lurt på å skaffe vifte til 3d kortet

har ikkje internett på den ennå, kan ikkje laste ned noke, og har ikkje fått mulighet til å klokke ennå....

men dette syns eg va forbanna rart, og eg er forbanna, de eg lurer på, er kor masse kan de utgjere at eg har 170mhz for masse på kortet??

need helP!!!

så jævli og, alle råd trengs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja, eg skal jo gjere de, vi skal teste en "super"-pc neste helg

min xp2000

1024ddr og ti4600

men eg trur no at de e ettelleranna gale med den ***** pc'en

og ei forbanna kjølreribbe gjer de ikkje bedre med 3d kortet, trudde de va noke sida de va ASUS, men neida

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-16 21:27, Axelsel skrev:

Jeg har p4 2ghz 640 sd ram og geforce 3 ti 200. Jeg får også dårlig i 3d mark, det plager meg !

som eg har skrevet før så har ikke cpu og ram så mye å si i 3d mark,skal dere ha mye skår i 3d mark må dere kjøpe bedre skjermkort foreksempel GF4 4600 128mb,du får d du betaler får,dere er opptatt med å kjøpe noen store cpuer så glemmer dere bra skjermkort.

Kjetil

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-16 20:02, brukernamn skrev:

eg fekk i dag min nye pc, som beli bestillt gjennom fatter sin jobb

den er slik:

Targa visionary athlon

xp2000+

msi hovedkort (støtter 1,5ghz og 2giga ram)

512ddr pc266

80giga hdd

geforce3 ti200 MED KJØLRIBBE! :sad:

og to støyende vifter som bråker som ****!

denne oppnådde eg 6130 3dmarks, og dette syns eg va lite i forhold hardware-komponenter, og prøvde fleire ganger

etter kvart blei de dårliare fps på testene, og de hakka på "nature-testen" på 3dmarks 2001!! eg er djupt skuffa og vil ha de bedre, har allerede lurt på å skaffe vifte til 3d kortet

har ikkje internett på den ennå, kan ikkje laste ned noke, og har ikkje fått mulighet til å klokke ennå....

men dette syns eg va forbanna rart, og eg er forbanna, de eg lurer på, er kor masse kan de utgjere at eg har 170mhz for masse på kortet??

need helP!!!

så jævli og, alle råd trengs

rart med den scoren jeg får da 6500 3dmarks 2001se

med 950duron@1200MHz sd-ram@146MHz GF3TI200@250-550

prøv å klokke kortet med powerstrip

[ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-05-16 22:06 ]

Lenke til kommentar

hmm, eg veit de, har ikkje fått tak i powerstrip, prøvde å legge de over fra en P-II med 98se, satte disketten inn i min xp2000 med windows XP, heiv instalasjonsprogrammet inn på pc'en og prøvde å innstalere, men de stod at de ikkje gjekk an, og eg fann ikkje ut av de, er ikkje så god i xp endå

noken forslag? har ikkje nettverkskort heller, endå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...